سروی گفت: تلاش می‌کنیم پس از اعلام تاریخ جدید مسابقات تکواندو، بازیکنان را به شرایط مطلوب برسانیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو درباره برنامه‌های این فدراسیون برای آماده نگه داشتن بانوان هوگوپوش اظهار داشت: فدراسیون سعی کرد شرایط موجود را بگونه‌ای مدیریت کند که بازیکنان در شرایط خوبی قرار داشته باشند و از تمرینات فاصله نگیرند. ورزشکاران ۳ روز در هفته به صورت آنلاین با کادرفنی در ارتباط هستند و ۳ روز هم تمرینات خود را ضبط و برای کادر فنی ارسال می‌کنند.

نائب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو درباره لغو مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو عنوان کرد: قرار بود مسابقات کسب سهمیه المپیک در فروردین برگزار شود، اما به یکباره شرایط تغییر کرد و مسابقات لغو شد. حتما تلاش می‌کنیم بازیکنان با بالاترین میزان آمادگی در مسابقات شرکت کنند.

سروی در پاسخ به این سوال که احتمال از سرگیری اردو‌های تیم ملی بانوان وجود دارد گفت‌: کادرفنی در جلسه با رئیس فدراسیون تاریخ هفدهم خرداد ماه را برای آغاز تمرینات و اردو‌ها پیشنهاد داد، اما تصمیم گیری در این باره به مجوز‌های وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا بستگی دارد. باید ببینیم در آینده شرایط به چه صورت رقم می‌خورد.

او درباره تاثیر تعویق مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک بر شرایط بازیکنان گفت: مسلما چنین اتفاقی بر شرایط روحی بازیکنی که منتظر است ۲۰ روز دیگر به مسابقات اعزام شود، تاثیرگذار است، اما ما تلاش می‌کنیم پس از اعلام تاریخ جدید مسابقات، بازیکنان را به شرایط مطلوب برسانیم که در ۲ میدان بزرگ پیش رو عملکرد خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار