در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برگزاری امتحانات نظری دانشگاه علمی کاربردی از ۱۷ مرداد

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: امتحان بخش‌های نظری این دانشگاه به صورت حضوری از ۱۷ مرداد آغاز می‌شود.

مختار جلالی جواران، معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه زمانی امتحانات پایان ترم دانشگاه گفت: امتحان بخش‌های نظری دانشجویان علمی کاربردی به صورت حضوری از ۱۷ مرداد آغاز و تا پایان مرداد ادامه دارد.

جلالی جواران گفت: برای کلاس‌های عملی هم با عادی شدن شرایط تصمیم گیری خواهد شد. در شهر‌هایی که دارای وضعیت سفید هستند دانشجویان با هماهنگی استان‌ها می‌توانند در دانشگاه‌ها حضور پیدا کرده و کار آزمایشگاهی و یا کارگاهی خود را انجام دهند.

برای تخفیف شهریه، تسهیلات خاصی در نظر گرفته نشده است

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: برای تخفیف شهریه هم تسهیلات خاصی در نظر گرفته نشده است و دانشجویانی که نتوانند در کلاس مجازی شرکت کنند و یا علاقه‌مند به استفاده از این کلاس‌های نباشند؛ می‌توانند واحد خود را حذف کنند و شهریه هم ذخیره و در ترم بعد استفاده می‌شود.

جلالی با بیان اینکه باید از دانشگاه‌های غیردولتی در این شرایط حمایت کرد، گفت: با توجه به شرایطی که به بخش خصوصی تحمیل شده باید از این دانشگاه‌ها حمایت شود، در حالیکه فقط شاهد حمایت ۱۰۰ درصدی از دانشگاه‌های دولتی بوده ایم.


بیشتر بخوانید: مهلت ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی تمدید نمی‌شود


لزوم حمایت از دانشگاه های خصوصی در شرایط شیوع کرونا 

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در پایان تاکید کرد: اگر به مراکز آموزشی خصوصی کمکی نشود، قطعا آن‌ها آسیب می‌بینند. پیشنهاد ما این است که در کنار حمایت ۱۰۰ درصدی از دانشگاه‌ها دولتی به دانشگاه‌های خصوصی هم کمک ۲۵ درصدی شود تا آن‌ها بتوانند آموزش به دانشجویان را با کیفیت ادامه بدهند. این دانشگاه‌ها قطعا اگر حمایتی نداشته باشند از انجام برخی اقدامات، سر باز می‌زنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.