جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از افتتاح پاسگاه پلیس راه هرات مروست با الویت پیشگیری از تصادفات جاده‌ای خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سرهنگ هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با پیگیری نیروی انتظامی و مسئولان شهرستان خاتم برای اقدامات پشتیبانی، پلیس راه هرات به مروست با الویت پیشگیری و کاهش تصادفات جاده‌ای افتتاح شد.

او افزود: استان یزد دارای ٣٧ هزار کیلومتر مربع وسعت و ٩ هزار کیلومتر جاده اعم از جاده آزاد راه، خاکی واصلی وفرعی است.

سرهنگ هاشمی فربا ادامه داد: استان یزد کریدر جنوب به شمال و مرکز کشور است و سالیانه بالغ بر یک میلیون و ۵٠٠ هزار تردد می‌شود بنابر این  در بعد نظم بخشی، تسهیل شد آمدی و ترانزیتی در بحث استقرار و ایجاد پاسگاه پلیس راه در سطح استان باید توجه ویژه‌ای شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه  پارسال  ١٠ نفر در محور هرات به مروست در تصادف  جاده ای جان خود را از دست دادهاند، از مردم خواست با رعایت انظباط ترافیکی به منظور کاهش تصادفات با خدمتگزاران پلیس راه همکاری داشته باشند تا شاهد هیچگونه مورد تصادف نباشیم.

میربهبودی سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم نیز گفت: باتوجه به اینکه شهرستان خاتم در چهار راه مواصلاتی یزد، فارس، کرمان و اصفهان قرار گرفته از حساسیت بالایی در تردد برخوردار است  مسئولان در تکمیل تجهیزات و امکانات پلیس راه شهرستان توجه داشته باشند تا تصادفات جاده‌ای که یکی از وظایف پلیس راه است و ارتباط مستقیم با جان ومال مردم دارد به نحو احسن مدیریت شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار