تشدید طرح نظارتی کرونا با آغاز ماه مبارک رمضان در سطح استان کرمانشاه

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی کرمانشاه با بیان اینکه طرح نظارتی کرونا با آغاز ماه مبارک رمضان در سطح استان تشدید شده است، گفت : گشت‌های نظارتی ما از آغاز شیوع کرونا تا به حال در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جلال عزتی معاون اجرایی تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت : این نظارت‌ها با حضور دستگاه‌های نظارتی سازمان صمت و اتاق اصناف تشدید شده و تخلفات احتمالی رصد می‌شود و با واحد‌های متخلف براساس قانون برخورد خواهد شد.

او تعداد بازرسی‌های تعزیرات از واحد‌های صنفی در سال گذشته را بیش از ۱۶۸ هزار مورد عنوان کرد و گفت : در این مدت بیش از ۱۰ هزار پرونده از سوی سازمان صمت و اتاق اصناف استان به تعزیرات حکومتی ارسال شده و احکام شایسته و قانونی برای آن‌ها صادر شده است.

عزتی افزود: از ابتدای شروع بیماری کرونا در کرمانشاه و کاهش برخی اقلام مصرفی مرتبط با آن در بازار، گشت‌های ویژه نظارت بر بازار با همکاری سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی تشکیل شد.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی کرمانشاه با بیان اینکه این گشت‌ها ۲۴ ساعته بر بازار نظارت می‌کردند، گفت: در ایام ماه رمضان روزانه ۲ شعبه کشیک فعال بود و چهار واحد گشت سیار نیز در سطح شهر به بازرسی پرداخت.

عزتی با بیان اینکه بخشی از نظارت‌ها بر بازار با کمک مردم و از طریق سامانه تلفن گویا و دریافت شکایت‌ها انجام شد، افزود: از ابتدای اسفند ماه تاکنون تمام مراکز تولید و عرضه ماسک مواد ضدعفونی کننده و دستکش به صورت دقیق مورد بازرسی قرار گرفتند.

او گفت: تمام اقلام احتکار و کشف شده به معاونت غذا و دارو برای توزیع تحویل داده شده است.

معاون تعزیرات حکومتی کرمانشاه از مردم خواست که باتوجه به حساسیت جامعه در بحث شیوع ویروس کرونا، هرگونه اطلاعاتی از انبار‌های احتکار کالا دارند را به شماره ۱۲۴ و دستگاه‌های نظارتی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.