معاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان گفت: به منظور انتقال مفاهیم دینی و مذهبی، بر آن شدیم تا از طریق فضای رسانه‌ای و مجازی همراه با روزه داران و مخلصان درگاه الهی باشیم.

حبیب الله تبریزی معاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و مساجد به علت شیوع ویروس کرونا و به منظور انتقال مفاهیم دینی و مذهبی، بر آن شدیم تا از طریق فضای رسانه‌ای و مجازی همراه با روزه داران و مخلصان درگاه الهی باشیم.

او افزود: در همین زمینه  و به همت حوزه معاونت پرورشی، بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی آموزش و پرورش بهبهان در قرارگاه دانش آموزی شهید رضا پناهی، اقدامات لازم جهت راه اندازی کانال ویدیویی با محتوی سخنرانی‌های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، دعوت از نخبگان دانش آموزی و سایر نیازمندی‌های کاربران در شب‌های ماه مبارک رمضان تحت عنوان ضیافت نور صورت پذیرفت.

تبریزی بیان داشت: شهروندان شهرستان بهبهان می‌توانند هر شب راس ساعت ۲۲ به آدرس www.aparat.com/anjoman.islamiBe مراجعه کرده با مشاهده کلیپ کوتاه بارگذاری شده در بستر آپارات از این برنامه معنوی بهره‌مند شوند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان  ادامه داد: در پایان هر هفته سوالاتی از کلیپ‌های بارگذاری شده مطرح و به پاسخ‌های صحیح جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.