استاندار لرستان از برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۳۰۰ شهید استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،استاندارلرستاناز برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۳۰۰ شهید استان خبر داد و گفت: در این راستا همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند.

سید موسی خادمی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری ستاد کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان با اشاره به مقام والای شهدای گرانقدر لرستان به استفاده از تجارب ارزشمندی که در این زمینه وجود دارد تاکید کرد و گفت: می‌توان ضمن استفاده از تجارب موجود فراتر از گذشته عمل کرد.

او ابراز امیدواری کرد؛ با تلاش و اخلاص بیشتر اعضای کمیته‌های اجرایی در فرصت باقی مانده بتوانیم با توجه به منابع ضعیف، کمبود‌های مالی را پوشش دهیم و کار خوبی در شان شهیدان والا مقام ارائه دهیم.

استاندار لرستان با تاکید بر اهمیت جمع آوری بانک اطلاعاتی شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: می‌توانیم هم با انجام کار‌های فیزیکی و هم ارائه کار‌های فرهنگی و تولید محتوا و نماد‌های دفاع مقدس به حفظ و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار کمک کنیم.

خادمی با اعلام آمادگی کامل استانداری در این زمینه مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی را ضروری دانست و عنوان کرد: شهدا نیازی به ما ندارند، اما مردم همواره با توسل قلبی از فیض وجودی شهیدان استفاده لازم را می‌برند.

محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز در این جلسه با اشاره به نقش پررنگ مردم لرستان در دوران دفاع مقدس گفت: لرستان به تناسب سوابق و خدماتی که به انقلاب اسلامی کرده، سهم زیادی از انقلاب نبرده است و لازم است استانی که هم در مسیر جنگ و هم در خط مقدم بوده، هدف گذاری شود و با اشتغال زایی و محرومیت زدایی و افزایش سطح درآمد مردم به خدمت رسانی بهتر دولت پرداخت.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.