کشف انبار اقلام احتکاری یک میلیاردی در لنگرود

فرمانده انتظامی گیلان از کشف یک انبار اقلام احتکاری به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در شهرستان لنگرود خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقدار زیادی اقلام خوراکی احتکار شده در یک انبار در شهرستان لنگرود، پلیس برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی این انبار با کنترل نامحسوس محل مورد نظر و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی و به همراه نمایندگان اداره تعزیرات و صمت به این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی گیلان اظهار داشت: در بازرسی از این انبار اقلام احتکاری از قبیل روغن، نشاسته، شکر، مربای قنادی، ژله، گلاب، کیک، روغن قنادی، رنگ خوراکی، کاغذ شیرینی، وانیل، قیف قنادی، ظرف پیتزا، دستکش، ماسوره، سوزن منگنه، دارچین، ژلاتین، آرد نخودچی و غیره کشف شد.

سردار ملکی به دستگیری یک متهم ۴۷ ساله و معرفی این فرد به مرجع قضایی اشاره و تصریح کرد: ارزش ریالی کالای‌های کشف شده از سوی کارشناسان یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او بر عزم جدی پلیس در برخورد با محتکران و افراد سودجو تاکید کرد و از شهروندان خواست: هرگونه اخبار مربوط به احتکار و قاچاق کالا و ارز را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.