فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین، از توزیع ۲۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان و افراد کم‌درآمد و آسیب‌پذیر این شهرستان که به دلیل بیماری کرونا متضرر شده‌اند، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی گفت: ارزش بسته‌های غذایی توزیع شده ۶۰ میلیون تومان است که با حمایت خیران در این شهرستان اجرا شد.

او اظهار داشت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۲ مرحله دیگر از رزمایش کمک مومنانه اجرا می‌شود که در این راه نیازمند یاری خیران و کمک‌های مردم نوع دوست هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: نیرو‌های سپاه پاسداران از ابتدای شیوع ویروس کرونا نقش موثری در کمک رسانی به مردم و همچنین بیماران و ضدعفونی و گند زدایی خیابان‌ها و معابر داشتند و در اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه نیز همواره پیشقدم و تاثیرگذار هستند.

امام جمعه قصرشیرین نیز با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان به عنوان پیشقراولان و مدافعان سلامت از تلاش تمامی دستگاه‌ها و نیرئو‌های نظامی و سپاه در راه خدمت رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد.

حجت الاسلام علی ملکی افزود: در شرایطی که بسیاری از قشر‌های کم درآمد به دلیل تعطیلی مشاغل‌شان بر اثر بیماری کرونا متضرر شده اند باید دست به دست هم بدهیم و نگذاریم که سفره‌های این خانواده‌ها خالی بماند.

او اظهار داشت: مردم با رعایت موازین بهداشتی و اجرای فاصله گذاری اجتماعی و همچنین دستگیری از نیازمندان با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان نیز هستیم می‌توانند بهترین اثرگذاری را در شکست و ریشه کنی کامل ویروس کرونا داشته باشند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.