معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه باتاکید بر پیشگامی کرمانشاه در توجه و تمرکز به آسیب‌های روحی و روانی کرونا، از تلاش‌های جامعه روانشاسان استان در راه‌اندازی پویش‌های روانشناختی تقدیر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدابراهیم الهی تبار روز سه شنبه در نشست بررسی جنبه رواشناسی بیماری کرونا در استان گفت: اقدامات خوب و اثرگذاری از سوی بهزیستی برای پیشگیری از آسیب‌های روانی ناشی از کرونا در استان انجام شد که البته تقویت آن نیاز به کاری منسجم‌تر است.

او با بیان اینکه آسیب‌ها و سختی‌های روحی و روانی بیماری کرونا خانواده‌های داغدار مضاعف بوده بیان کرد: این خانواده‌ها از یک سو مصیبت عزیز از دست رفته را باید تحمل کنند و از سوی دیگر به دلیل شرایط نمی‌توانند مراسم ترحیم را برپا کنند.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر توجه بیشتر به این خانواده‌ها افزود: خوشبختانه تجربه موفق غربالگری در ایام زلزله در کرونا به کمک استان آمده و کرمانشاه یکی از استان‌های پیشگام در شکل دهی پویش‌های روانشناختانه بوده است.

الهی تبار، ضمن تقدیر از تلاش‌های جامعه روانشاسی استان در راه اندازی پویش‌های روانشناختانه تاکید کرد: این حرکت حاکی از حس تعهد، هوشمندی و احساس مسئولیت بالای جامه روانشانسان استان دارد.

اودر ادامه با بیان اینکه نیاز به تحلیلی جامع و فراگیر از آسیب‌های روانی کرونا در استان داریم افزود: لازم است که با مسئولیت بهزیستی استان و همکاری نهاد‌های درمانی بسته و مجموعه‌ای برای حمایت روحی و روانی از خانواده‌های آسیب دیده تهیه شود.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.