مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) الیگودرز گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۲۱ هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  بهروز ماهرو بختیاری روز سه شنبه در جریان بازدید از آشپزخانه طبخ غذای گرم در الیگودرز باتقدیر از عوامل هماهنگ کننده و مجریان رزمایش مومنانه گفت: تا کنون نیمی از این تعداد وعده غذا بر اساس پروتکل‌های بهداشتی قبل از افطار بین نیازمندان طبخ و توزیع شده است.

وی خواستار مشارکت خیران جهت کمک به محرومان و اقشار آسیب پذیر شد.

معاون مشارکت‌های کمیته امداد لرستان نیز ضمن تقدیر از مسئولان قرارگاه جهادی حضرت ابوالفضل (ع) گفت: از ابتدای ماه رمضان روزانه بیش از ۱۲ هزار بسته غذایی بین اقشار آسیب پذیر استان توزیع شده است.

علی طائف افزود: تاکنون طرح رزمایش کمک مومنانه در استان به خوبی اجرا شده است.

حجت الاسلام ترکی مسئول شورای قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) الیگودرز نیز بیان داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان در راستای لبیک به فرمان فرمانده معظم کل قوا در راستای کمک مؤمنانه به نیازمندان، روزانه بیش از ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط قرارگاه جهادی حضرت ابوالفضل شهرستان الیگودرز طبخ و با هماهنگی‌های کمیته امداد شهرستان و قرارگاه جهادی حضرت ابوالفضل (ع) در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

وی ضمن تاکید برضرورت حفظ کرامت انسانی در کار‌های خیر گفت: مردم به اندازه وسع خود در این رزمایش ایفای نقش می‌کنند و کمک با علاقه و با انگیزه مردم در این رزمایش، یادآور پشتیبانی‌ها و حمایت‌های مردمی در دفاع مقدس است.

وی با تشریح ساز و کار مراکز خیریه و نحوه شناسایی افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا بیان کرد: امیدواریم با کمک مردم بتوانیم تا پایان ماه مبارک رمضان به تمام خانواده‌هایی که در این بیماری دچار مشکل شدند امدادرسانی کنیم.

الیگودرز در شرق لرستان واقع شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.