قیمت زولبیا و بامیه ماه رمضان در لرستان

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بنابر مصوبه ستاد تنظیم بازارلرستان قیمت زولبیا و بامیه درجه یک و ۲ به ترتیب هر کیلوگرم ۲۲ و ۱۸ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حسین دالوند معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان  اظهارداشت: همچنین قیمت حلیم درجه یک و ۲ به ترتیب ۱۶ و ۱۲ هزار تومان، آش شله قلمکار هرکیلوگرم ۲۰ و سایر آش‌ها ۱۴ هزار تومان مصوب شده است.

او با بیان اینکه یکهزار و ۱۴۹ تن سهمیه شکر استان برای ماه مبارک رمضان تامین شده و در حال بسته بندی و توزیع در بازار است افزود: این میزان شکر تنها سهمیه خانوار است و دربسته‌های ۹۰۰ گرمی با قیمت مصوب پنج هزار و ۹۰۰ تومان توسط ۲کارخانه در حال بسته بندی است و طی هفته جاری توزیع می‌شود.

او ادامه داد: یکهزارو ۱۴۹ تن سهمیه برنج نیز وارد استان و تاکنون در خرم آباد توزیع شده که این کالا نیزبا قیمت مصوب هرکیلوگرم ۷۲ هزار تومان از درب انبار و ۸۰ هزار تومان برای مصرف کننده به فروش می‌رسد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان  سهمیه گوشت و مرغ منجمد استان ویژه تنظیم بازار ماه رمضان را ۵۷۴ تن برشمرد و اظهار داشت: یکهزار و ۱۴۹ تن سهمیه روغن نباتی نیز در حال انتخاب مباشر و حمل به استان است.

دالوند سهمیه خرمای مضافتی و کبکاب را به ترتیب یکهزارو ۷۲۳ و ۵۷۴ تن عنوان کرد و گفت: این اقلام باید به ترتیب با قیمت هر بسته ۲۴ و ۱۸ هزار تومان برای مصرف کننده ارائه شود و اولویت توزیع آن فروشگاه‌های زنجیره‌ای و منتخب است.

او افزود: قیمت گذاری در خصوص نرخ نان و تصمیم در این رابطه تا پایان هفته جاری اعلام می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.