نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت:به منظور افتتاح پروژه‌های صنعتی و معدنی و بررسی مشکلات بخش بازرگانی استان از وزیر صمت برای سفر به کرمان دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پیرو نشست مشترک روز گذشته پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با وزیر صنعت ، معدن و تجارت، موضوعات و مباحث اقتصادی استان از جمله مشکلات مربوط به بخش کشاورزی، صنعت و معدن و حوزه‌های مختلف در حوزه ماموریت‌های وزارت صنعت مورد بررسی قرار گرفت.

پورابرهیمی در این جلسه از وزیر صمت خواست: تا همزمان با افتتاح پروژه‌های صنعتی و معدنی کرمان مشکلات بخش بازرگانی در حوزه‌های مختلف هم در استان مورد بررسی قرار گیرد.

قرار است نشست مشترک فعالان اقتصادی با وزیر صنعت و معدن و تجارت با محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه برگزار شود.

پورابراهیمی در خصوص محور‌هایی مورد توافق در نشست روز گذشته با وزیر صنعت و معادن و تجارت گفت: مشکلات صادرات محصولات کشاورزی به ویژه پسته، مشکلات واحد‌های صنفی و انصاف به دلیل ویروس کرونا و نحوه حمایت از آنها، وضعیت اسف بار قیمت محصولات کشاورزی در جنوب استان تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار