سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از معرفی خوشنویسان برتر مسابقه در خانه با عنوان مشق مهربانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابوالحسن حیدری سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به مسابقه خوشنویسی در خانه با عنوان مشق مهربانی که در فضای مجازی برگزار شد، گفت: این مسابقه در بخش‌های ثلث، نستعلیق، شکسته نستعلیق و تحریری برگزار شد.

حیدری افزود: بر این اساس در رشته نستعلیق توحید صادقی از بجنورد و محسن جاوید از اسفراین به طور مشترک دوم و حمید مقدادی و حسین ارجمندی از اسفراین به طور مشترک سوم و حسین شیردل از بجنورد رتبه شایسته قدردانی را به خود اختصاص دادند.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی عنوان کرد: در رشته ثلث، قربان گواهی با کسب رتبه دوم از اسفراین، حسین شیردل و سید علی وکیلی به طور مشترک رتبه سوم را دریافت کردند.

او افزود: هیات داوران اثر علی غلامی و فاطمه رجبی از بجنورد را نیز به طور مشترک مقام دوم و حمید مقدادی رتبه سوم و اثر هادی کمالی را به عنوان شایسته قدردانی اعلام کرد و برگزیدگان رشته تحریری نیز محمد جوکار، محمود محمدنیا، حمید مقدادی، طیبه عصمتی و علی غلامی از بجنورد اعلام شدند.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: داوری بخش ثلت توسط استاد جواد خوران، نستعلیق و تحریری عباسعلی تیمورزاده و حسین رضایی و در بخش شکسته نستعلیق رضا خرمی بر عهده داشتند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.