«ادوار فیلیپ» با اشاره به مشکلاتی که برای فرانسه در دوران قرنطینه بخاطر شیوع کرونا پیش آمده است، ادامه آن را به صلاح این کشور ندانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرانس پرس، ادوار فیلیپ، نخست‌وزیر فرانسه در مجلس سنای این کشور گفت: از زمانی که مقررات محدودکننده به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا اعمال شده، ساکنان برخی مناطق خاص تصور می‌کنند در حبس خانگی به سر می‌برند به همین علت تنش‌ها بالا گرفته است؛ بنابراین نمی‌توانیم بیش از این در قرنطینه بمانیم.

وی افزود: در برخی محله‌های خاص و حساس تنش‌هایی مشاهده شده است. در روز‌های اخیر نیرو‌های پلیس ملی و نیرو‌های امنیتی با اقدامات خشونت‌آمیزی رو به رو شدند. نیرو‌های امنیتی خسته شده‌اند. هموطنانی هم که در محله‌هایی ساکن هستند که زندگی در آن دشوار است، نیز دیگر به ستوه آمده‌اند و تصور می‌کنند در حبس خانگی به سر می‌برند به همین علت در هفته اخیر اوضاع وخیم‌تر و تنش‌ها بیشتر شده است؛ بنابراین نمی‌توانیم بیش از این در قرنطینه بمانیم.

در فرانسه تاکنون ۱۶۹ هزار و ۴۶۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۲۵ هزار و ۲۰۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار