انتشار ویدئویی از خشونت افسر پلیس نیویورک علیه یک عابر سیاه‌پوست به دلیل رعایت نکردن قوانین مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی خبرساز شد.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، پس از انتشار فیلم تکان دهنده‌ای که یک افسر پلیس را در حال ضرب و شتم عابری سیاه‌پوست به دلیل نقض ادعایی قوانین فاصله گذاری اجتماعی نشان می‌دهد، درجه و اسلحه این افسر آمریکایی از او گرفته شد.

در این ویدئو چندین افسر پلیس در شهر نیویورک با لباس شخصی در حال جدا کردن افرادی هستند که قوانین فاصله گذاری اجتماعی ویژه مقابله با شیوع کرونا را نادیده می‌گیرند و با کشیدن مردی بر روی زمین سعی در بازداشت وی دارند. پلیس نیویورک با توسل به خشونت این مرد ۳۳ ساله را بازداشت و مورد ضرب و شتم قرار داد.

شهردار نیویورک در واکنش به انتشار این فیلم تکان دهنده، اعلام کرد چنین رفتار‌های را قابل قبول نمی‌داند. انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی با واکنش های انتقادآمیز بسیاری مواجه شد.

ایالت نیویورک آمریکا بالاترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را در میان ایالت‌های این کشور دارد و تنش‌های زیادی میان مقامات ایالتی و مردم برای لغو قوانین فاصله گذاری اجتماعی و از سرگیری کسب و کار‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار