نمایندگان لهستان در پارلمان اروپا عملکرد پلیس فرانسه در برخورد با معترضان نظام سرمایه‌داری را به رفتار پلیس کشور‌های مستبد تشبیه کردند.

خشونت پلیس فرانسه علیه معترضان صدای نمایندگان لهستان را درآوردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان لهستان در پارلمان اروپا توقف خشونت‌های پلیس فرانسه علیه معترضان به نظام سرمایه‌داری را خواستار شدند. نمایندگان لهستانی عملکرد پلیس فرانسه در برخورد با معترضان را به رفتار پلیس کشور‌های مستبد تشبیه کردند.

پایگاه خبری فرانسوی مدیاپار گزارش داد «یاسک ساروژ وولسک» Jacek Saryusz-Wolski که رهبری فهرست ائتلاف حزب حق و عدالت - همبستگی لهستان را در انتخابات اروپایی ۲۰۱۹ بر عهده داشت، با ارسال نامه‌ای به همکاران خود در پارلمان به آن‌ها پیشنهاد داد با امضای طوماری از امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه بخواهند به خشونت علیه شهروندان فرانسوی پایان دهد.

بر اساس این گزارش، نمایندگان پارلمان اروپا به اظهارات امانوئل مکرون هنگام سفر به ورشو در چهارم فوریه پاسخ دادند. مکرون در اظهارات خود رویکرد سیاسی حزب یاروسلاو کازینسکی Jaroslaw Kaczynski (حزب حق و عدالت) را که از سال ۲۰۱۵ قدرت را در لهستان در اختیار دارد، هدف قرار داده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار