سفیر آمریکا در مسکو اعلام کرد رئیس‌جمهور روسیه پیشنهادی برای دیدار سران این کشور، آمریکا، چین، فرانسه و انگلیس به منظور بررسی مشکلات جهان ارائه داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جان سالیوان، سفیر آمریکا در روسیه، از احتمال دیدار سران پنج کشور بنیانگذار سازمان ملل در کاخ سفید سخن گفت.

او در مصاحبه‌ای در برنامه «مسکو کرملین» از شبکه روسیه، اعلام شد: پیشنهاد ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، برای دیدار با رهبران پنج کشور بنیانگذار سازمان ملل، در کاخ سفید در دست بررسی است.

سفیر آمریکا در روسیه افزود: رئیس جمهور روسیه در سخنرانی در پنجمین مجمع جهانی هولوکاست، پیشنهاد داد که جلسه‌ای برای سران کشور‌های عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل، چون روسیه، چین، آمریکا، فرانسه و انگلیس برگزار شود و اظهار داشت که فدراسیون روسیه، برای بررسی مشکلات کنونی در جهان در نظر دارد تا بدون معطلی، پیام‌های مناسبی را برای رهبران این کشور‌ها ارسال کند.

سالیوان افزود: من می‌دانم که این پیشنهاد در کاخ سفید در دست بررسی است و من می‌دانم که رئیس جمهور ترامپ از فرصتی برای صحبت با رئیس جمهور پوتین استقبال می‌کند. بیایید ببینیم واکنش او چه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار