قدیر گفت: در حال حاضر ۱۶۰ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند و حال حدود ۵۰ نفر از آن‌ها بد گزارش شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به پانزدهم اردیبهشت ماه، ۴۵ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، ۱۲ نفر از کل بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

او بیان کرد: ۱۷ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند.

قدیر با بیان اینکه وضعیت استان قم هنوز قرمز است گفت: هوشمندی ما در رعایت فاصله گذاری باعث مغلوب کردن کرونا می‌شود و در غیر اینصورت کرونا هوشمندتر از ما عمل کرده و آسیب‌های غیرقابل جبرانی برجای خواهد گذاشت.

رئیس علوم پزشکی قم یادآورشد: در حال حاضر ۱۶۰ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم بستری هستند و حال حدود ۵۰ نفر از آن‌ها بد گزارش شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار