عدم توجه مردم به فاصله گذاری اجتماعی بسیار نگران کننده است

قدیرگفت:متاسفانه شاهد هستیم که هنگام افطار،صف‌های به هم پیوسته در نانوایی‌های سطح شهر، ایجاد می‌شود که بسیار نگران کننده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: متاسفانه شاهد هستیم که هنگام افطار، صف‌های به هم پیوسته در نانوایی‌های سطح شهر، ایجاد می‌شود که بسیار نگران کننده است و تمامی زحمات در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس را از بین می‌برد.

قدیر عنوان کرد: این موضوع در برخی ادارات و یا دفاتر خدماتی نیز در سطح استان مشاهده می‌شود که اگر ادامه دار باشد، قطعا شاهد موج جدیدی از شیوع ویروس خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن قدردانی از همکاری همشهریان در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا گفت: از مردم عزیز تقاضا می‌کنیم که حتما به موضوع فاصله گذاری اجتماعی توجه کرده و اجازه ندهند زحمات پزشکان و پرستاران که با زبان روزه در حال خدمات رسانی به مردم هستند، از بین برود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای دکترقدیرنمیدانم گزارش ما رو می خونید یانه بایدبگم برخلاف آنچه ستادملی کرونا تصویب شده متاسفانه درنانوایی ها اصلا وابدا موارد بهداشتی رعایت نمی شه وهم چنین تمام آرایشگاه های مردانه سطح شهر خصوصا درخیابان زاویه( قدس ) باز ومشغول کار هستند پس بازرسین کجاین
آخرین اخبار