بر اساس آخرین آمارها، تاکنون ۳ میلیون و ۶۴۶ هزار نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس جدیدترین آمار سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تا صبح امروز (سه‌شنبه) به ۳ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۹۹ نفر رسید. از این تعداد تاکنون ۲۵۲ هزار و ۴۰۷ نفر جان باخته و یک میلیون و ۱۹۷ هزار و ۷۰۸ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

جدیدترین خبر‌ها درباره وضعیت کشور‌های آلوده به ویروس کرونا و شمار مبتلایان جهانی را در زیر بخوانید:

تعداد مبتلایان در پنتاگون از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر فراتر رفت

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد در شبانه‌روز گذشته ۹۲ نفر به ویروس کرونا در بین کارکنان پنتاگون آلوده شده اند و تعداد کل مبتلایان در وزارت دفاع آمریکا به ۷ هزار و ۵۲۶ نفر رسیده و تعداد قربانیان نیز ۲۷ نفر شده است.

از مجموع کل مبتلایان به کرونا در وزارت دفاع آمریکا، ۴ هزار و ۹۶۷ نفر آن‌ها مربوط به نظامیان آمریکایی است.

همچنین یک هزار و ۸۴۴ نفر نیز در بین کارکنان پنتاگون بهبودی خود را بدست آورده‌اند.

۴ سال پیش
انگلیس در جایگاه دوم جهان در آمار کرونا

مقامات بهداشتی انگلیس اعلام کردند در شبانه‌روز گذشته ۶۹۳ نفر دیگر از شهروندان این کشور به دلیل آلوده شدن به کرونا جان خود را از دست داده اند و شمار قربانیان به ۲۹ هزار ۴۲۷ نفر رسید.

این در حالی است که انگلیس با پیشی گرفتن از ایتالیا با ۲۹ هزار و ۳۱۵ نفر جان‌باخته، در جایگاه دوم تعداد تلفات ویروس کشنده کرونا در جهان قرار گرفت.

همچنین ۴ هزار و ۴۰۶ نفر دیگر در این کشور در شبانه‌روز گذشته به کرونا مبتلا شدند و تعداد مبتلایان در این کشور به حدود ۱۹۵ هزار نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت فرانسه از ثبت ۳۳۰ نفر تلفات ناشی از ویروس کرونا خبر داد، مجموع آمار جان باختگان ویروس کرونا در این کشور به ۲۵ هزار و ۵۳۱ نفر رسید.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت پاکستان اعلام کرد با آلوده شدن بیش از ۷۰۰ نفر دیگر به بیماری کرونا در ۱۲ ساعت گذشته، تعداد مبتلایان در این کشور به ۲۲ هزار و ۲۳۷ نفر رسید.

همچنین ۵۱۴ نفر در پاکستان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند، و شمار بهبود یافته‌ها نیز به ۵ هزار و ۸۰۱ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

تا کنون یک میلیون و ۲۱۵ هزار و ۵۰۶ نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۷۰ هزار و ۱۳۲ نفر نیز در این کشور بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

۴ سال پیش
شمار قربانیان در نیوجرسی به بیش از ۸ هزار نفر رسیده است

مقامات بهداشتی ایالت نیوجرسی آمریکا گزارش دادند که طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۴ نفر دیگر در این ایالت بر اثر ابتلا به ویروس کرو نا جان خود را از دست داده‌اند.

در حال حاضر شمار قربانیان کرونا در این ایالت به ۸ هزار و ۲۴۴ نفر افزایش یافته است.

با ابتلای ۲ هزار و ۴۹۴ نفر دیگر به ویروس کرونا در نیوجرسی، شمار مبتلایان در این ایالت به ۱۳۰ هزار و ۵۹۳ نفر رسید.

۴ سال پیش

خبرگزاری السومریه نیوز اعلام کرد شمار مبتلایان به بیماری کرونا در عراق به ۲ هزار و ۴۳۱ نفر و شمار جان‌باختگان نیز به ۱۰۲ نفر رسید.

۴ سال پیش
بیش از ۲۱۳ هزار نفر در ایتالیا مبتلا شده‌اند

ستاد مقابله با حوادث غیر مترقبه ایتالیا با مرگ ۲۳۶ نفر از شهروندان ایتالیایی براث ابتلا به ویروس کرونا در شبانه‌روز گذشته، شمار قربانیان این ویروس به ۲۹ هزار و ۳۱۵ نفر در این کشور افزایش یافت.

همچنین بنا به گفته این ستاد تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا نیز به ۲۱۳ هزار و ۱۳ نفر رسید.

۴ سال پیش
ترامپ: به زودی منشا ویروس کرونا را پیدا می‌کنیم

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شده که این کشور در آینده نزدیک منشا ویروس کرونا را کشف خواهد کرد.

ترامپ همچنین مدعی شد دولت چین باید اطلاعات درباره ویروس کرونا را در اختیار ما قرار می‌داد. با رئیس‌جمهور چین گفت‌وگو نخواهم کرد.

۴ سال پیش
احنمال افزایش ۲ برابری مبتلایان کرونا در ارمنستان

آرسن توروسیان، وزیر بهداشت ارمنستان اعلام کرد احتمال دارد که تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور به بیش از ۵۰۰ هزار نفر افزایش یابد و بیش از ۲۶ هزار نفر از آنان در وضعیت وخیم قرار گیرند.

هم‌اکنون تعداد افراد آلوده به به ویروس کرونا در ارمنستان بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است.

۴ سال پیش
مرگ ۱۷۰۰ نفر دیگر بر اثر کرونا در خانه‌های سالمندان نیویورک

یک هزار و ۷۰۰ نفر دیگر در خانه‌های سالمندان نیویورک بنا به گفته مقامات این ایالت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند که مرگ آن‌ها ثبت نشده است.

آندرو کومو، فرماندار نیویورک گفت که تاکنون ۴ هزار و ۸۱۳ نفر در خانه‌های سالمندان این ایالت جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده‌اند.

۴ سال پیش
آمار جدید مبتلایان به کرونا در عربستان

وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد: هزار و ۵۹۵ شهروند دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده اند که با احتساب این اشخاص آمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در عربستان سعودی به سی هزار و ۲۵۱ نفر رسید.

۴ سال پیش
نخستین مورد فوتی بر اثر کرونا در صنعا

دکتر طاها المتوکل، وزیر بهداشت دولت نجات ملی یمن از نخستین مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در صنعا خبر داد و گفت این فرد، مهاجر سومالیایی بود که در هتل اقامت داشت و زمانی که نیروهای اورژانس به هتل رسیدند او جان خود را از دست داده بود.

۴ سال پیش
جدیدترین آمار سازمان جهانی بهداشت از کشور‌های جهان

آمریکا با یک میلیون و ۲۱۳ هزار و ۱۰ مبتلا و ۶۹ هزار و ۹۲۵ فوتی همچنان در صدر قرار دارد.

جدیدترین خبر‌ها درباره وضعیت کشور‌های آلوده به ویروس کرونا/ شمار مبتلایان در کدام قاره بیشتر است؟

 

۴ سال پیش
کاهش محدودیت‌های قرنطینه‌ای در بیش از ۴۰ ایالت آمریکا تا پایان هفته

ایالت‌های آمریکا در حالی قرار است تا پایان هفته محدودیت‌های اجتماعی را کاهش دهند که بسیاری از آن‌ها هنوز از نقطه اوج شیوع ویروس کرونا عبور نکرده‌اند.

۴ سال پیش
احتمال ۱۰ برابر بودن آمار مبتلایان به کرونا در آلمان

پژوهشگران دانشگاه بن در آلمان احتمال می‌دهند افرادی که به ویروس کرونا در این کشور آلوده شده اند ۱۰ برابر بیشتر از موارد شناخته شده باشند.

این پژوهشگران با مطالعه روی سرایت کرونا در منطقه «هاینس برگ» و تسری الگوی آن به کل آلمان به این نتیجه رسیده اند که ممکن است آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در این کشور یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر باشد.

۴ سال پیش
افزایش شمار قربانیان کرونا در اسپانیا به بیش از ۲۵ هزار نفر

وزارت بهداشت اسپانیا اعلام کرد تعداد کل موارد مرگ بر اثر ویروس کرونا در اسپانیا روز سه شنبه به ۲۵ هزار و ۶۱۳ مورد رسید.

تعداد کل موارد آلودگی به ویروس کرونا نیز در اسپانیا روز سه شنبه به ۲۱۹ هزار و ۳۲۹ مورد رسیده است.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۳ هزار و ۲۲۴ تن رسیده است.

در ۲۴ ساعت گذشته ۵ فرد مبتلا به کرونا در این کشور جان باخته و ۲۴ تن دیگر بهبود یافته‌اند که به این ترتیب، شمار جان باختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا به ۹۵ تن و شمار بهبود یافتگان به ۴۲۱ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

مالزی روز سه‌شنبه از ۳۰ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. به این ترتیب، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در مالزی به شش هزار و ۳۸۳ مورد رسید.

مالزی همچنین از یک مورد جدید مرگ بر اثر ویروس کرونا در این کشور خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد فوتی بر اثر ویروس کرونا در مالزی به ۱۰۶ نفر رسید.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد شمار اسرائیلی‌های مبتلا به ویروس کرونا تا این لحظه به ۱۶.۲۶۸ نفر افزایش یافته است.

این وزارتخانه تاکید کرد که شمار فوتی‌ها نیز به ۲۳۷ نفر رسیده و وضعیت ۸۹ نفر دیگر از مبتلایان نیز وخیم است.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت فیلیپین اعلام کرد ۱۹۹ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده است.
این وزارتخانه همچنین از جان باختن ۱۴ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در فیلیپین خبر داد.

۴ سال پیش

 شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه به ۱۵۵.۳۷۰ نفر و تعداد کل جان باختگان به ۱.۴۵۱ تن افزایش پیدا کرد.

۴ سال پیش
شمار مبتلایان به کرونا در عربستان به حدود ۲۹ هزار نفر رسید

بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت، با شناسایی هزار و ۶۴۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در عربستان، شمار مبتلایان به ۲۸ هزار و ۶۵۶ نفر‏ رسید. شمار جان باختگان نیز با هفت مورد جدید به ۱۹۱ نفر افزایش یافت. تاکنون ۴ هزار و ۴۷۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

۴ سال پیش
تمدید یک ماهه حالت فوق‌العاده ویژه مقابله با ویروس کرونا در فلسطین

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که از امروز (سه‎‌شنبه) به مدت یک ماه حالت فوق‌العاده در اراضی فلسطینی تمدید می‌شود.

۴ سال پیش
احتمال چند برابر شدن شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا در صورت کاهش محدودیت‌ها

روزنامه نیویورک تایمز نوشت یک گزارش داخلی دولت و یک برآورد مدل‌سازی عمومی از احتمال افزایش تدریجی تلفات و شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا در صورت کاهش محدودیت‌ها حکایت دارد.

به موجب یک سند داخلی کاخ سفید، آمار مرگ و میر روزانه بر اثر ابتلا به کووید- ۱۹ در آمریکا در روز اول ژوئن (خرداد) به حدود ۳۰۰۰ تن خواهد رسید که افزایشی ۷۰ درصدی را در مقایسه با رقم کنونی نشان می‌دهد.

۴ سال پیش
آمریکا برای ادعاهایش درباره کرونا مستندات ارائه کند

سازمان جهانی بهداشت با تاکید بر اینکه اظهارات مقامات آمریکایی درباره وجود شواهدی از نشات گرفتن ویروس کووید-۱۹ از آزمایشگاهی در چین بر اساس حدس و گمان است، خواستار ارائه مستندات علمی از سوی این کشور شد.

۴ سال پیش

«محمد بن عمر» وزیر «کار و اشتغال» نیجر که ۵۵ سال سن داشت، بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

۴ سال پیش

در فرانسه تاکنون ۱۶۹ هزار و ۴۶۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۲۵ هزار و ۲۰۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

۴ سال پیش

کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد، طی ۲۴ ساعت گذشته یک نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و هیچ مورد فوتی ثبت نشده است. بدین ترتیب شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در چین ۸۲.۸۸۱ نفر شده و تعداد جان باختگان در عدد ۴.۶۳۳ ثابت مانده است.

۴ سال پیش

تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در ترکیه به ۱۲۷.۶۵۹ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۳.۴۶۱ تن افزایش یافته است.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت برزیل از شناسایی چهار هزار و ۷۵ مورد جدید آلوده به ویروس کرونا و جان باختن ۲۶۳ نفر دیگر بر اثر این ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در این کشور خبر داد. به این ترتیب، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در برزیل به ۱۰۵ هزار و ۲۲۲ مورد و تعداد کل موارد مرگ بر اثر این ویروس در برزیل نیز به هفت هزار و ۲۸۸ مورد رسید.

۴ سال پیش

صد‌ها نفر از مردم هندوراس با مسدود کردن بزرگراهی مانع از دفن جانباختگان کرونا در نزدیکی اماکن مسکونی شدند. حدود ۳۰۰ نفر از ساکنان ۲۰ منطقه مسکونی مختلف با استفاده از تخته سنگ‌های بزرگ، آتش زدن لاستیک و شاخه‌های درختان بزرگراهی در اطراف تگوسیگالپا پایتخت این کشور را مسدود کردند.

نیرو‌های پلیس ضد شورش نیز برای متفرق کردن معترضان و پاکسازی منطقه برای بازکردن بزرگراه تگوسیگالپا- اولانپو وارد عمل شدند.

مقامات هندوراس تاکنون از شناسایی ۱۰۵۵ مورد مبتلا به ویروس کرونا و ۸۲ مورد مرگ خبر می‌دهند.

۴ سال پیش
شمار مبتلایان به کرونا در کدام قاره بیشتر است؟

آمریکا، اروپا، آسیا و آفریقا به ترتیب بیشترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا را به خود اختصاص داده‌اند.

۴ سال پیش
ایرفرانس استفاده از ماسک را برای مسافران خود الزامی کرد

فرانس پرس اعلام کرد شرکت هواپیمایی ایرفرانس فرانسه با اشاره به کاهش محدودیت‌های مقابله با گسترش ویروس کرونا اعلام کرد از هفته آینده استفاده از ماسک صورت برای مسافران الزامی است.

۴ سال پیش
شمار قربانیان کرونا در آمریکا به مرز ۷۰ هزار نفر رسید

بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به یک میلیون و ۲۱۲ هزار و ۸۳۵ نفر رسید. از این تعداد تاکنون ۶۹ هزار و ۹۲۱ نفر جان باخته‌اند. شمار بهبود یافتگان نیز در این کشور به ۱۸۸ هزار و ۲۷ نفر رسید.

۴ سال پیش
آخرین آمار جهانی تا صبح روز سه‌شنبه

جدیدترین خبر‌ها درباره وضعیت کشور‌های آلوده به ویروس کرونا/ شمار مبتلایان در کدام قاره بیشتر است؟

۴ سال پیش

موسسه رابرت کخ آلمان روز سه‌شنبه اعلام کرد شمار موارد تایید شده آلوده به ویروس کرونا در آلمان با افزایش همراه بود و به ۱۶۳ هزار و ۸۶۰ نفر رسید. این اپیدمی تاکنون جان ۶ هزار و ۸۳۱ نفر را در این کشور گرفته است.

طبق گزارش اعلام شده از سوی این موسسه طی ۲۴ ساعت ۶۸۵ نفر به شمار افراد آلوده به ویروس کرونا افزوده شده است. شمار قربانیان نیز در این بازه زمانی با افزایش ۱۳۹ نفری همراه بود.

۴ سال پیش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۳۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا شر این کرونا رو از سرمون کم کنه، به خدا از درس و دانشگاه موندیم، مجازی نمیشه اصلا درس خوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
ولله من تاحالا تست کرونا ندادم ولی اصلا ازخونه هم بیرون نمیزنم بیمارهم نیستم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
کیت استفاده شده در ایران تا به امروز چقدر شده؟
آخرین اخبار