اخبار بین‌المللی شیوع ویروس کووید-۱۹/ شمار مبتلایان به کرونا از ۳.۵ میلیون نفر گذشت

بر اساس آخرین آمارها، تاکنون بیش از ۳.۵ میلیون نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس همه‌گیر کووید-۱۹ در سراسر جهان، به ۳،۵۶۶،۰۰۴ نفر رسیده است.

طبق این آمارها، آمریکا همچنان در صدر جدول مبتلایان به کرونا قرار دارد و پس از آن، کشورهای غربی اروپا قرار گرفته‌اند.

جدیدترین خبرها درباره شیوع جهانی کرونا را در اینجا مشاهده کنید:

۷۴۰۰ مبتلا به کرونا در پنتاگون

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد تعداد قطعی مبتلایان به ویروس کرونا در مجموعه نیروهای مسلح آمریکا از جمله نظامیان، خانواده آنها، کارمندان غیرنظامی و پیمانکاران از ۷۴۰۰ نفر فراتر رفته است.

بر اساس اطلاعات به روزرسانی شده وزارت دفاع آمریکا، تعداد مبتلایان به کرونا در پنتاگون به ۷۴۳۴ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
جان باختگان کرونا در جهان از ۲۵۰ هزار نفر فراتر رفت

شمار جان باختگان ویروس کرونا در سطح جهان همچنان با سرعت در حال افزایش بوده و بر اساس آخرین آمار، قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر جهان به بیش از ۲۵۰ هزار نفر رسیده است.

همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سطح جهان نیز به بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رسیده است.

۴ سال پیش
شمار جانباختگان کرونا در فرانسه از مرز ۲۵ هزار نفر گذشت

با احتساب ۳۰۶ نفری که در فاصله زمانی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر آلودگی به کرونا جان خود را در فرانسه از دست داده‌اند، شمار جانباختگان ناشی از این ویروس مرگبار در این کشور از مرز ۲۵ هزار نفر گذشت.

۴ سال پیش
شمار قربانیان کرونا در انگلیس از مرز ۲۸ هزار نفر گذشت

با مرگ ۲۸۸ نفر دیگر بر اثر بیماری کووید-۱۹، تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور به رقم ۲۸ هزار و ۷۳۴ نفر رسید.

۴ سال پیش
شمار قربانیان کرونا در ایتالیا از مرز ۲۹ هزار نفر گذشت

در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۹۵ مورد جدید مرگ و میر جدید ناشی از کرونا در ایتالیا، شمار قربانیان این ویروس به ۲۹ هزار و ۷۹ نفر افزایش یافت.

بر اساس آمار جدید ستاد مقابله با حوادث غیرمترقبه ایتالیا، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور نیز به ۲۱۱ هزار و ۹۳۸ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
کمک‌های ایران به لبنان برای مقابله با کرونا

سفارت ایران در لبنان از ارائه کمک‌هایی به بیروت برای مقابله با بیماری همه‌گیر کرونا خبر داد.

۴ سال پیش

نتایج تحقیقات دانشگاهی در آلمان نشان می‌دهد ممکن است شمار واقعی مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور، ده برابر آمار اعلام شده از سوی دولت باشد.

۴ سال پیش

شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۱۶۲۳۷ نفر افزایش یافت که حال ۷۲ نفر از آنها وخیم است.

۴ سال پیش

با احتساب آمار جدید، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا به ۲۱۸۰۱۱ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۲۵۴۲۸ تن افزایش یافت.

۴ سال پیش

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به ۲۸۹۴ نفر افزایش یافت. تاکنون ۳۹۷ تن از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این کشور بهبود یافته‎ و ۹۰ نفر نیز جان باخته‌‎اند.

۴ سال پیش

آبه شینزو، نخست وزیر ژاپن، پیشنهاد کرد وضع اضطراری ملی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تا ۳۱ ماه مه (یازدهم خرداد) تمدید شود.

۴ سال پیش
جدول| آخرین آمار مبتلایان، جان‌باختگان و بهبودیافتگان

اخبار بین‌المللی شیوع ویروس کووید-۱۹/ شمار مبتلایان به کرونا از ۳.۵ میلیون نفر گذشت

۴ سال پیش

وزارت بهداشت فیلیپین از ۲۶۲ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. این وزارتخانه همچنین از جان باختن ۱۶ نفر دیگر بر اثر ویروس کرونا در فیلیپین خبر داد.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت سنگاپور روز دوشنبه از ۵۷۳ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در سنگاپور به ۱۸ هزار و ۷۷۸ مورد رسید.

 

۴ سال پیش
جدیدترین آمار روسیه

ستاد عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در روسیه اعلام‌کرد: در شبانه روز گذشته ۱۰ هزار و ۵۸۱ مورد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در این کشور به ثبت رسید و مجموع مبتلایان به ۱۴۵ هزار و ۲۶۸ نفر رسید.

مسکو، پایتخت روسیه، با ۵ هزار و ۷۹۵ مبتلا در شبانه روز گذشته، بیشترین شمار روزانه مبتلایان را به خود اختصاص داد.

در شبانه روز گذشته همچنین ۷۶ نفر دیگر جان باختند و مجموع جان‌باختگان به ۱۳۵۶ نفر رسید.

۴ سال پیش

دولت اردن اعلام کرد مجوز فعالیت همه بخش‌های اقتصادی از روز چهارشنبه آینده با ظرفیت کامل صادر شد.

طارق الحموری، وزیر صنایع و تجارت اردن، تاکید کرد درباره بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها، رستوران‌ها، قهوه‌خانه‌ها و مساجد بعدا تصمیم‌گیری خواهد شد.

۴ سال پیش
آخرین آمار ترکیه

وزارت بهداشت ترکیه شمار افرادی که در این کشور به کرونا مبتلا و درمان شده اند را ۶۳ هزار و ۱۵۱ نفر اعلام کرد. وزیر بهداشت ترکیه گفت: برای نخستین بار از ۱۱ مارس تاکنون شمار بیمارانی که بهبود یافته اند به رقمی بیش از بیماران موجود رسیده است.

وزارت بهداشت ترکیه اعلام کرد: روز یکشنبه از ۲۴ هزار و یک نفر تست کرونا گرفته شده و شمار موارد ثبت شده ابتلا به کرونا در ترکیه با ۱۶۷۰ نفر افزایش به ۱۲۶ هزار و ۴۵ نفر رسیده است.

همچنین با جان باختن ۶۱ نفر دیگر از مبتلایان به کرونا شمار جان باختگان در مجموع به ۳ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.

۴ سال پیش

تایلند روز دوشنبه از ۱۸ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در تایلند به دو هزار و ۹۸۷ مورد رسید.

از آغاز شیوع ویروس کرونا در تایلند تاکنون، ۵۴ نفر بر اثر این ویروس جان باخته‌اند.

۴ سال پیش
آخرین آمار آمریکا

طبق آمار سازمان بهداشت جهانی‏، تاکنون در آمریکا یک میلیون و ۱۸۸ هزار و ۱۲۲ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده که از این تعداد ۱۷۸ هزار و ۸۵۷ نفر بهبود یافته و ۶۸ هزار و ۵۹۸ نفر نیز جان باخته‌اند. در این میان حال ۱۶ هزار و ۱۳۹ نفر وخیم گزارش شده است.

۴ سال پیش
جدیدترین آمار برزیل

وزارت بهداشت برزیل روز یکشنبه از ۴ هزار و ۵۸۸ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا و جان باختن ۲۷۵ نفر دیگر بر اثر این ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در این کشور خبر داد. به این ترتیب، تعداد کل موارد آلودگی به ویروس کرونا در برزیل به ۱۰۱ هزار و ۱۴۷ مورد و تعداد کل موارد مرگ بر اثر این ویروس در برزیل به ۷ هزار و ۲۵ مورد رسید.

۴ سال پیش

تاکنون ۴۲ هزار و ۵۳۳ نفر در هند به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. طبق جدیدترین آمار‌ها ۱۱ هزار و ۷۰۷ نفر از بیمارستان مرخص شده و هزار و ۳۷۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

۴ سال پیش
آخرین آمار آلمان

وزارت بهداشت آلمان اعلام کرد ۴۳ مورد جدید از مبتلایان به کرونا در این کشور فوت کرده‌اند و مجموع قربانیان به ۶۶۹۲ نفر رسیده است. همچنین با ثبت ۶۷۹ مورد ابتلای جدید تعداد کل مبتلایان به ۱۶۳ هزار و ۱۷۵ نفر رسیده است.

 

۴ سال پیش

وزارت بهداشت مکزیک روز یکشنبه از یک هزار و ۳۸۳ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در مکزیک به ۲۳ هزار و ۴۷۱ مورد رسید.

این وزارتخانه همچنین روز یکشنبه از ۹۳ مورد جدید مرگ بر اثر ویروس کرونا در مکزیک خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد مرگ بر اثر ویروس کرونا در مکزیک به دو هزار و ۱۵۴ مورد رسید.

۴ سال پیش
آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت

بر اساس آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در جهان، ۳،۵۶۶،۰۰۴ نفر‏، شمار جان‌باختگان ۲۴۸،۲۸۲ نفر و شمار بهبودیافتگان ۱،۱۵۴،۰۱۴ نفر است.

۴ سال پیش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار