مسوول حوزه علمیه الزهرا بانوان بافق از فعالیت بیش از ۱۲۰بانوی بافقی در بحث برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی خبر داد.

مریم تفکری مسوول حوزه علمیه خواهران شهرستان بافق در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: بیش از ۱۲۰بانوی طلبه بافقی مدرسه خواهران الزهرا بافق، برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و مذهبی خود را در فضای مجازی برگزار می‌کنند.

او با بیان اینکه این بانوان به صورت تمام وقت و پاره وقت در دوره‌های  ۵تا ۷ساله در این حوزه تحصیل می‌کنند، افزود: تاکنون ۱۵۰نفر از این حوزه فارغ التحصیل شده اند که بیش از ۵۰نفر از آن‌ها فعالیت‌های مذهبی، آموزشی و غیره  را در سطح شهر انجام می‌دهند.

تفکری با اشاره به برگزاری کلاس‌های مجازی خواهران طلبه بافقی در مباحث مختلف، ادامه داد: فضای سایبری، ساخت تولید محتوا و کلیپ، عکس نوشته، انیمیشن، تحقیق و پژوهش، احکام شرعی و پاسخ دهی به شبهات برخی از فعالیت طلاب بافقی در این شرایط کنونی است.

مسئول حوزه علمیه الزهرا بافق، یادمان شهدای مجازی، کانون خانواده، هر شب یک جلسه اخلاق، هیئت نوجوانان و شناسایی خانوار‌های نیازمند به همت  مددکاران را از دیگر فعالیت حوزه علمیه بانوان شهرستان در شرایط کرونایی کشور بیان کرد.

تفکری همچنین با اشاره به آغاز ثبت نام پذیرش حوزه علمیه شهرستان به صورت حضوری و غیر حضوری، تصریح کرد: علاقمندان به تفسیر علوم دینی می‌توانند جهت ثبت نام به حوزه علمیه شهرستان مراجعه و یا با ورود به سایت حوزه علمیه ثبت نام کنند.

او شرط سنی برای ثبت نام در کلاس‌های آموزشی فضای مجازی را حداکثر ۴۰سال بیان کرد.

مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بافق به همت آیت الله میرغنی زاده از علمای این شهرستان احداث و با کمک حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق توسعه داده شده است و با قدمت ۳۰ سال  در خدمت دین و زندگی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار