شهردار بجنورد از بدهی ۲۰۰ میلیارد تومانی دستگاه‌های استان به شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  شهردار در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بجنورد که با حضور نمایندگان منتخب مردم در مجلس یازدهم برگزار شد از نبود انسجام بین دستگاه‌های استان برای پرداخت بدهی‌های شهرداری از طریق تهاتر اسناد تسویه گلایه کرد و خواستار رسیدگی به این امر شد.

زارعی افزود: این نهاد حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از دستگا‌های دولتی طلب دارد و مقرر شده بود بخشی از این بدهی از طریق اسناد تسویه تهاتر شود.

او با اشاره به اینکه استان‌های همجوار از این محل توانسته بخش زیادی از طلب خود را وصول کنند افزود: ناهماهنگی بین دستگا‌های استان باعث عدم استفاده از ظرفیت‌های قانونی در این بخش شده است.

شهردار بجنورد افزود: از زمان تصویب این قانون، شهرداری فقط توانسته حدود ۸ میلیارد تومان از طلب خود را در قالب تهاتر دریافت کند.

زارعی همچنین با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های عمرانی شهرداری در بخش محلات کم برخوردار است، خواستار دریافت قیر رایگان از دستگا‌های متولی باز افرینی شهری شد.

در این جلسه همچنین با بخشودگی ۱۰۰ درصدی دو ماه اجاره بهاء مغازه‌های زیر نظر شهرداری بجنورد که به درخواست ستاد کرونا و شهرداری تعطیل شدند، موافقت شد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.