حجت‌الاسلام نصیرایی نماینده منتخب مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: خط قرمز ما انقلاب، نظام و اسلام ‌است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت‌الاسلام نصیرایی نماینده منتخب مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:  درمسیر آرمان‌های انقلاب تعارف نداریم.

او  خواست مردم را حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص)، دانست و افزود: خواست مردم که به تمام معنا حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) و نه اسلام آمریکایی در همه شئون زندگی مردم از قبیل اقتصاد، مدیریت، فرهنگ و سیاست است نیز یک اولویت برای ما خواهد بود.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه برای تحقق و بقای انقلاب اسلامی خون‌ها داده‌اند، تصریح کرد: پای ارزش‌ها ایستادند و ما هم همین مسیر را ادامه می‌دهیم و با احدی تعارف نداریم.

نماینده منتخب مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه، تاکید کرد:  ولایت فقیه را زبان اسلام ناب می‌دانیم و باید قول و عمل را با آن تنظیم کنیم.

او با بیان اینکه سرنوشت روحانیت و حوزه با نظام گره خورده است، تصریح کرد:  مرز‌ها نباید آنقدر کم رنگ باشد که افراد بتوانند به راحتی از آن عبور کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.