وزیر راه و شهرسازی گفت: تولید مسکن برای جامعه فرهنگیان را تبدیل به یک جریان پایدار و ادامه دار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم آغاز عملیات ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان با بیان اینکه تفاهم‌نامه ساخت واحد مسکونی برای فرهنگیان در آذرماه سال گذشته به امضا رسید، گفت: مهم‌ترین هدف ما آن بوده است که تولید مسکن را تبدیل به یک جریان پایدار در کشور کنیم.


بیشتر بخوانید: آغاز ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان 


او ادامه داد: ساخت واحد مسکونی برای فرهنگیان هم برای ما به یک جریان پایدار تبدیل شده و سنگ بنای آن برای ساخت واحد مسکونی در یک دوره بنا نشده است بلکه به صورت مداوم ساخت و اجرای واحد‌های مسکونی ادامه داشته است.

اسلامی تاکید کرد: طبق تعاملی که بین دو وزارتخانه راه و شهرسازی و آموزش و پرورش صورت گرفته است، قرار است اراضی مازاد در اختیار وزارت آموزش و پرورش که سهم بالایی هم دارد برای ساخت این واحد‌ها به کار گرفته شود و این موضوع باعث مولد سازی دارایی‌ها و تحرک بخشی می‌شود و همچنین وزارت راه و شهرسازی هم طبق قانون از اراضی که در اختیار داشته است برای ساخت این واحد‌ها استفاده کرده است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: متقاضیان واجد شرایط در این طرح را شناسایی خواهیم کرد و اولویت دولت بر آن است که در سطح کشور بتوانیم با شناسایی متقاضیان واجد شرایط ساخت این واحد‌ها را آغاز کنیم.

اسلامی اظهار کرد: اگر تاخیری برای این بخش ایجاد شده مربوط به آن است که واجدان شرایط جامعه هدف را بتوانیم شناسایی کنیم و با انطباق جامعه هدف و تعریف پروژه واحد‌های ساخته شده را به متقاضیان تحویل دهیم.

او گفت: در سطح کشور حدود ۱۰۰هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان تعریف شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار