رئیس اداره محیط زیست تربت حیدریه گفت: شخصی که اقدام به زنده گیری جوجه عقاب‌ها کرده بود، به ۱۰۰ساعت کار در محیط زیست محکوم شد.

داوود نورمحمدی رئیس اداره محیط زیست تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: قاضی دادگستری، شخصی که اقدام به زنده گیری جوجه عقاب‌ها کرده بود را به ۱۰۰ ساعت کار در محیط زیست محکوم کرد.

او افزود: این شخص که به صورت غیر مجاز اقدام به زنده گیری دو عدد جوجه عقاب کرده و از یکی از شهر‌های جنوبی در حال انتقال به مشهد بود، توسط نیرو‌های انتظامی ایست و بازرسی شهید شیردل کامه متوقف وبعد از هماهنگی با مقام قضایی روانه بازداشتگاه شد.

رئیس اداره محیط زیست تربت حیدریه ادامه داد: با توجه به اینکه متخلف از یکی از شهر‌های خراسان جنوبی بود سریعا پرونده تشکیل و تحویل دادگستری گردید که با رای در خور تقدیر قاضی پرونده متخلف به صد ساعت خدمت رایگان از طریق بهسازی وانجام تعمیرات وسایل نقلیه متعلق به سازمان حفاظت محیط زیست محکوم شد.

نورمحمدی بیان کرد:صدور این گونه احکام علاوه بر اینکه باعث تنبیه متهم می‌شود کمک شایانی به تنویر افکار عمومی وجلوگیری از تخلفات زیست محیطی می‌کند.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.