حبیب الله خجسته پور گفت: با ابلاغ شیوه نامه‌ای از ستاد مرکزی اربعین به استان‌ها مقرر شده است امسال شرکت در مراسم اربعین به صورت شبه کاروان باشد.

حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در جلسه ستاد اربعین این استان با اشاره به ابلاغ شیوه نامه‌ای از ستاد مرکزی اربعین به استان‌ها گفت: طی این شیوه نامه مقرر شده است امسال شرکت در مراسم اربعین به صورت شبه کاروان باشد.

او با بیان اینکه حرکت زائران به صورت شبه کاروان نظم و امنیت را در پی دارد افزود: مقرر شده است تا در مرز مهران پایگاه دائمی برای ستاد اربعین استان سمنان در نظر گرفته شود که برای این مهم باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

خجسته پور در پایان گفت: با توجه به اینکه اطلاع دقیقی از ریشه کنی ویروس کرونا در دسترس نیست لذا انجام سفر اربعین امسال مشخص نشده است.

حسن اسلامی راد دبیر ستاد اربعین استان سمنان نیز در این جلسه با بیان اینکه سال گذشته اعزام به عتبات عالیات نیز از طریق ریلی داشتیم گفت: باید موکب‌های استان سمنان ساماندهی شوند تا بتوانند خدمات بهتری ارائه دهند.

گفتنی است، در این جلسه روسای کمیته ستاد اربعین استان سمنان و فرمانداران شهر‌های استان به صورت ویدئوکنفرانس برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم اربعین نقطه نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۰۹:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام؛ ان شاالله که هر چه زودتر این ویروس ریشه کن بشه پیاده روی اربعین مولایمان حضرت سیدالشهدا(ع) مثل سال های قبل باشکوه تر برگزار بشه... ما امیدمون به خداست..