سخنان انگیزه بخش تیم کوک برای فارغ‌التحصیلان در دوران شیوع کرونا

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل، با انتشار ویدئویی از فارغ‌التحصیلان خواست تا همواره امید خود را در این دوران کرونایی حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل شرکت اپل، تیم کوک روز یکشنبه بیانیه‌ای برای فارغ‌التحصیلان سال ۲۰۲۰ در دانشگاه اوهایو منتشر کرد و در آن از نبود امکانات جهت برگزاری گردهمایی‌ حضوری ابراز ناراحتی کرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود به مخاطبین اظهار داشت که آن‌ها می‌بایست در شرایط فعلی نگاهی مثبت داشته و تلاش کنند تا از چالش‌های دنیای فعلی با موفقیت بگذرند.

جزئیات صحبت‌های تیم کوک درباره فارغ‌التحصیلان

در پی شیوع ویروس کرونا، دانشگاه اوهایو تصمیم گرفت تا گردهمایی پایان سال فارغ‌التحصیلان ماه آپریل را به تعویق بیاندازد، به این امید که شاید با گذر زمان شرایط کرونایی بهبود یابد. حال با گذر زمان و عدم تحقق هدف این دانشگاه، تیم کوک تصمیم گرفت تا خودش بیانیه و سخنرانی امیدبخشی برای این افراد منتشر کند. وی در صحبت‌های خود به پاندمی و ویروس‌های یک صده پیش اشاره کرد و تاثیرات آن بر رشد جوامع را به یاد مخاطبین آورد. وی به اشخاصی همچون شاعر معروف امیلیا ارهارت اشاره کرد و اظهار داشت که او با وجود حضور در دوران ویروس سال ۱۹۱۸ توانست به شخصی موفق و پرافتخار تبدیل شود.

سخنان انگیزه بخش تیم کوک برای فارغ‌التحصیلان دوران شیوع کرونا

تیم کوک طی صحبت‌های خود گفت: " این سخت است که با وجود تمامی مشکلات باز سعی کنیم نگاهی مثبت داشته باشیم، اما من امیدوارم که ما در شرایطی قرار گرفته‌ایم که می‌توانیم در آینده به آن و گذراندنش افتخار کنیم. کسانی که در گذشته چنین شرایطی را تجربه کردند موفق شدند تا نگاهی متفاوت به دنیا داشته باشند، و این تفاوت آن‌ها را به موفقیت رساند. در زمان‌های مختلف دنیا سعی می‌کند تا به ما درس‌هایی را آموزش دهد. ما با یادگیری این مسائل می‌توانیم به موفقیت‌های ممکن دست پیدا کنیم و همواره شکرگذار باشیم".

وی در ادامه از حسی که در سال ۱۹۹۸ و هنگام ورود به شرکت اپل داشت، سخن گفت: " پس از فوت استیو جابز درسی جدید گرفتم." کوک این درس را آگاهی از قدرت تاثیر انسان بر روی دیگران معرفی کرد. وی در آخر از کاربران خواست تا همواره امید خود را حفظ کنند و به یاد تاثیراتی که بر دیگران می‌گذارند و یا افراد بر آن‌ها دارند، باشند.


بیشتر بخوانید: صفحه تلفن همراهم روشن نمی‌شود، چه کار کنم؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار