نمونه پلاگین هیبریدی Avant A6 به بازار اروپا راه پیدا کرد

شرکت آئودی سرانجام نمونه‌ای جادار و پلاگین هیبریدی از خودروی Avant A6 را به بازار کشورهای اروپایی عرضه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آئودی سرانجام اتومبیل A6 Avant را به خط تولید خودرو‌های پلاگین هیبریدی خود اضافه کرد. خودروی جادار مذکور از سیستم بنزینی‌الکتریکی به همراه استاندارد‌های جدید و ویژگی‌های نوین برخوردار خواهد بود.

مشخصات خودروی A6 Avant شرکت آئودی

سیستم پلاگین اتومبیل هیبریدی شرکت آئودی بر پایه موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندری با قدرت ۲۵۲ اسب‌بخار و گشتاور ۲۷۳ پوند بر فیت ساخته شده است. این پلتفرم نمونه مشابهی است که در خودروی الکتریکی A7 و Q5 قرار دارد. توربوشارژ مذکور همراهی موتور ۱۴.۱ کیلووات لیتیوم یون را به خود می‌بیند که باعث می‌شوند قدرت A6 Avant به ۳۶۲ اسب‌بخار و گشتاور ۳۶۹ پوند بر فیت برسد. شرکت آئودی همچنین در ادامه اظهار داشت که اتومبیل جدید این مجموعه می‌تواند صفر تا صد را در ۵.۷ ثانیه طی کند. گفته می‌شود که حداکثر سرعت در نظر گرفته شده برای این اتومبیل مطابق با ۱۵۵ مایل بر ساعت است.

نمونه پلاگین هیبریدی Avant A6 به بازار اروپا راه پیدا کرد

طبق اطلاعات به دست آمده از شرکت آئودی، اتومبیل A6 Avant قادر است با یک بار شارژ کامل موتور‌های الکتریکی تا ۳۱ مایل را بدون مصرف بنزین طی کند. همچنین گفته می‌شود شارژ خودرو حدودا دو ساعت و نیم به طول می‌انجام. خودروی پلاگین هیبریدی A6 Avant در مجموع اتاقکی به اندازه ۵۴.۲ فوت مکعب را به خریداران خود ارائه می‌دهد که می‌تواند میزبان پنج مسافر به همراه وسایل آن‌ها در عقب خودرو باشد. مدل نهایی تفاوت چندانی با نمونه دیده شده در تصاویر جاسوسی ندارد، با این حال طرفداران با مشاهده تصاویر جدید می‌توانند متوجه وجود ویژگی‌های جدید همانند صندلی اسپرت برای مسافران جلو شوند و اعمال بسته S Line در طراحی خارجی شوند.

نمونه پلاگین هیبریدی Avant A6 به بازار اروپا راه پیدا کرد

اتومبیل Audi A6 Avant 55 TFSI e Quattro حالا در بازار آلمان با قیمت ۷۱۹۴۰ یورو به فروش می‌رسد. این قیمت در بازار‌های آمریکا مطابق با ۷۸۰۰۰ دلار خواهد بود. گفتنی است که پس از ورود خودروی مذکور، اتومبیل‌هایی مانند Audi A6 Allroad نیز به بازار‌های جهانی وارد خواهند شد. گفته می‌شود شرکت آئودی قصد دارد خط تولید خود را برای مدت ۱۵ سال تمام فعال نگه دارد و تا سال ۲۰۳۵ چنین خودرو‌هایی را به بازار عرضه کند.


بیشتر بخوانید: صفحه تلفن همراهم روشن نمی‌شود، چه کار کنم؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار