برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در قالب رزمایش همدلی تعداد ۱۴ هزار سبد اقلام بهداشتی بین خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد هرمزگان توزیع شد.

احمدپایان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت: برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و در قالب رزمایش همدلی تعداد ۱۴ هزار سبد اقلام بهداشتی بین خانواده‌های  زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

پایان افزود: این اقلام‌های بهداشتی سبد‌های اهدایی شامل مواد شوینده، ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش بوده که برای تهیه این سبد‌ها بالغ‌بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت:همچنین مبلغ پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک معیشت نقدی، اهدایی از سوی بنیاد مستضعفان به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد و نیازمندان واجد شرایط غیر تحت حمایت و شناسایی شده توسط کمیته امداد اعطا شده است.

اوگفت: این مساعدت‌های نقدی با اولویت افرادی که کسب وکار و وضعیت معیشتی آن‌ها به دلیل شیوع ویروس کووید-۱۹ دچار آسیب شده است به خانواده‌ها اختصاص یافته که در مجموع ۱۷ هزار و ۴۱۸ خانوار در سطح استان از این کمک‌های معیشتی بهره‌مند شده‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت: متقاضیان بهره‌مندی از خدمات کمیته امداد می‌توانند با مراجعه به سامانه الکترونیکی این نهاد به نشانی e.emdad.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام و مددکاران این نهاد نیز در اسرع وقت نسبت به پاسخ‌گویی و ارائه خدمات به آنان اقدام می‌کنند.

پایان افزود:در حال حاضر کمیته امداد استان هرمزگان به بیش از ۸۴ هزار خانوار دراستان با جمعیتی بالغ‌بر ۲۰۴ هزار نفر خدمات حمایتی ارائه می‌کند.

او افزود: در مجموع از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بنیاد مستضعفان و نیکوکاران مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به نیازمندان اعطا کرده اند که ۷۰ درصد این کمک‌ها از سوی بنیاد مستضعفان است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.