نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: قرارگاه مرکزی رزمایش همدلی و مواسات با حضور دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های حمایتی در استان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: در راستای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی و مواسات، قرارگاه مرکزی این رزمایش با حضور دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های حمایتی در هرمزگان آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: هدف از تشکیل این قرارگاه جمع آوری و هدایت کمک‌های مردمی به نیازمندان در ماه‌های مبارک شعبان و رمضان است.

او گفت: بسیاری از افراد و گروه‌ها در فضای مجازی با اعلام شماره حساب‌هایی اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی می‌کنند که این کار باید بدون موازی کاری، منسجمانه و توسط ستاد مرکزی قرارگاه مواسات استان انجام شود.

رئیس قرارگاه مرکزی همدلی و مواسات هرمزگان افزود:ائمه جمعه در شهرستان‌ها نیز مسئولیت شناسایی نیازمندان، هدایت کمک‌ها و نذورات مردمی در آن شهرستان را برعهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده گفت: بعضی از کسب و کار‌ها بدلیل شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شدند و به همین دلیل کسانی که توانایی کمک به نیازمندان را دارند وارد میدان شوند و از طریق این ستاد به نیازمندان کمک کنند.

او افزود: شماره حساب واحد برای دریافت کمک‌های نقدی و تعیین محل‌های مشخص برای دریافت کمک‌های غیرنقدی در روز‌های آینده از سوی این ستاد اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس قرارگاه مرکزی همدلی و مواسات استان گفت: مردم همیشه با حس نو دوستی و انسان دوستانه خود به کمک نیازمندان و فقرا آمده اند و انتظار داریم در این حرکت نیز یاری رسان هم استانی‌های خود باشند.

در این نشست مقرر شد دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد مرکزی مواسات هرمزگان از تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی مجموعه خود برای کمک به نیازمندان به کار گیرند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.