مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: برای اربعین سال ۹۹، باید چالش‌ها و مشکلات سال‌های گذشته در راستای خدمت به زائران بر اساس تجارب به دست آمده رفع گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه دار گفت: برای اربعین سال ۹۹ باید چالش‌ها و مشکلات سال‌های گذشته در راستای خدمت به زائران بر اساس تجارب به دست آمده رفع گردد.

او با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا قطعاً تغییراتی در موضوع جمعیت زائران در اربعین قابل پیش بینی است، اظهار کرد: باید ستاد اربعین با برنامه‌ریزی مطلوب در جهت رفاه حال زائران، به استقبال اربعین برود و در این راستا نیز باید تمام نیازمندی‌های مرتبط با بحث اربعین به وزارت بهداشت منعکس گردد.

همچنین در ادامه این جلسه معاون توسعه دانشگاه نیز در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات‌دهی شایسته مسئولان و کارکنان دانشگاه در اربعین ۹۸ و مبارزه با بیماری کرونا در سطح استان ایلام به بیان مطالبی همچون تشکیل یک کمیته فنی جهت مشخص نمودن نیازمندی‌های دانشگاه برای خدمات دهی در ایام اربعین و تفکیک وظایف بین دانشگاه و شهرستان مهران و تقسیم کار برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و هدفمند‌تر به زائران اشاره نمود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.