مدیر آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله یزد گفت: بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح رزمایش ضیافت همدلی تهیه و بین نیازمندان اطراف این آستان، توزیع می‌شود.

اجرای رزمایش ضیافت همدلی در امامزاده سید نصرالله (ع) یزدحجت‌الاسلام سیدناصر حیدری، مدیر آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح رزمایش ضیافت همدلی تهیه و بین خانواده‌های کم بضاعت و بی بضاعت محله‌های اطراف امامزاده سید نصرالله توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام حیدری افزود: در این بسته‌های معیشتی اقلام غذایی اساسی همچون گوشت، مرغ، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، قند، برنج و ... گنجانده شده است که تا نیمه ماه رمضان بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

او به اقدامات انجام شده از زمان فراگیری ویروس کرونا در امامزاده سید نصراالله (ع) اشاره و تصریح کرد: در گام نخست، اواخر اسفندماه پارسال حدود ۲۰-۳۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بین خانواده‌های مستمند تهیه و توزیع شد.

مدیر آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله یزد اظهارکرد: در ادامه به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، علاوه بر تهیه بسته‌های بهداشتی ویژه نیازمندان، حدود ۵۰۰ لیتر ماده ضدعفونی کننده نیز تهیه و در اختیار مردم قرار گرفت.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به بسته بندی روزانه ۱۸-۲۹ هزار ماسک در آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله (ع)، افزود: این آستان با همکاری موکب الرضا و آستان قدس رضوی با تحویل گرفتن ماسک‌های تولیدی در کارگاه‌های خانگی، آن‌ها را از لحاظ دوخت کنترل و پس از ضدعفونی، بسته بندی می‌کردند.

او به اجرای طرح نسیم انتظار در امامزاده سید نصرالله (ع) یزد اشاره کرد و گفت: حرکت کاروان نسیم انتظار در سطح شهر و به ویژه مجتمع‌های مسکونی و اجرای سرود و برنامه‌های شاد، توزیع بسته‌های معیشتی بین مستمندان و قربانی سه راس گوسفند به نیابت سلامتی امام زمان (عج) از جمله برنامه‌های این آستان برای جشن نیمه شعبان بود.

مدیر آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله یزد، با بیان اینکه از فضای مجازی نیز به عنوان بستری برای ترویج شعار «در خانه بمانیم» استفاده شد، اضافه کرد: اجرای زنده برخی مناسبت‌ها از صفحه مجازی این آستان، ضبط محتوا‌های مجازی با عنوان‌های آموزش اریگامی ویژه کودکان و نوجوانان، سخنرانی و ادعیه شعبان و نیز برگزاری پویش چگونه در خانه بمانیم از جمله این برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.