رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا از قرار گرفتن ۱۳۲ شهرستان در وضعیت کم خطر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با همکاری مردم و تلاش بخش درمان کشور به نقطه مطلوب نسبی در کنترل بیماری کرونا رسیده‌ایم.

او با بیان اینکه الان هم باید خود را برای یک روز سخت آماده کنیم، به بیان جزئیات تصمیمات امروز ستاد ملی کرونا پرداخت و افزود: امروز تصمیم گرفتیم برای ۱۳۲ شهرستانی که شرایطی کم‌خطر دارند از فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مساجد باز و نماز جمعه در آن‌ها برگزار شود.

با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در رابطه با شهرستان‌های کم خطر، ۵ شهر از خراسان رضوی نیز از فردا شاهد بازگشایی مساجد خود هستند.

 

اسامی شهر‌های خراسان با وضعیت سفید:


زیرکوه
جغتای
جوین
درگز
کوهسرخ

رئیس جمهور با اشاره به آخرین تصمیمات دولت برای بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی ادامه داد: تصمیم بر این شد در مناطق سفید با حفظ پروتکل‌های بهداشتی از ۲۰ اردیبهشت مدارس باز شود.

روحانی بیان کرد: همچنین بر اساس تصمیمات امروز در برخی از صنوف نظیر آرایشگاه‌ها و مراکز ورزشی حتی در مناطق قرمز بازگشایی‌هایی به‌صورت پلکانی و با آرامش خواهیم داشت، اما در عین حال فراموش نمی‌کنیم که کرونا همچنان هست و ممکن است روزی با اوج بیماری مواجه شویم.


انتهای پیام// م. ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام و عرض خسته نباشید طاعات و عباداتتون قبول
ایا شهرستان خلیل آباد وضعیت قرمز است و مدارس باز نمی شود؟