مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی این شهرستان جذب شده است.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علی فرهمند راد معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی نیشابور با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری،گفت: رفع مشکلات روند دریافت تسهیلات مکانیزاسیون می‌تواند بر ترغیب کشاورزان به دریافت تسهیلات و خرید ماشین آلات کشاورزی به منظور افزایش بهره‌وری و جهش تولید در این بخش موثر باشد.
 
او با اشاره باه اینکه از ابتدای سال ۹۸تاکنون بیش از مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی جذب شده است، افزود: سهمیه شهرستان نیشابور حدود ۱۱۰ میلیارد ریال بوده است که تعداد ۲۸۹ دستگاه به مبلغ بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال به شعب بانک‌های عامل معرفی شده اند که از این تعداد ۱۹۷ دستگاه جذب شده است.
 
مدیر جهاد کشاورزی نیشابور ادامه داد: این میزان تسهیلات برای خرید ۱۹۷ دستگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی اختصاص یافته که از این تعداد ۹۵ دستگاه تراکتور، ۱۰۱ دستگاه سایر ادوات ویک دستگاه کمباین بوده است.
 
فرهمند راد بیان کرد: افزایش کمی و کیفی تولید محصولات کشاورزی و در نهایت افزایش در آمد کشاورزان از جمله مزایای افزایش ضریب مکانیزاسیون است.

انتهای پیام//ر.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.