غلامرضا شریعتی گفت: همانطور که کلاس‌های کانکسی در استان جمع آوری شدند، کلاس‌های سنگی نیز برچیده خواهند شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز در حاشیه آئین گرامیداشت مقام معلم در محل اداره کل آموزش و پرورش که با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: وظیفه خود می‌دانم که برای تقدیر و سپاس از اقدامات ارزنده و رویکرد عاشقانه معلمان استان و فداکاری هایی که این قشر برای آموزش دانش آموزان ما انجام می دهند در این مراسم حضور نمایم.

او با بیان اینکه کار معلمان صرفاً یک شغل نیست، بلکه یک رسالت و کار عاشقانه بوده و از علاقه و عشق وافر برای هدایت و تربیت انسان و ساختن جامعه بر می آید، اظهار داشت: معلمان نقش اساسی و محوری در جامعه دارند و شاهد آن هم اقدامات ارزشمند و قابل توجهی است که در دوره شیوع ویروس کرونا انجام دادند که تحسین مقامات کشوری را نیز برانگیخت.

شریعتی با اشاره به آغاز احداث یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی برای فرهنگیان استان در روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور معاون اول رئیس جمهور، بیان کرد: در بخش ساخت کلاس ها و بهبود فضای آموزشی در سال گذشته بیش از یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس را ساختیم که در خوزستان بی‌سابقه است که این روند را باید همچنان ادامه دهیم.

استاندار خوزستان اظهار داشت: مدارس کانکسی را جمع آوری کردیم و ان شاالله تا جای ممکن برای برچیده شدن کلاس های سنگی تلاش خواهیم کرد تا شرایط آموزشی مناسب تری را فراهم می ‌آوریم تا معلمان با دغدغه کمتر و با روحیه و نشاط بیشتر به امر آموزش و پرورش بپردازند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان ادامه داد: از ابتدای مسئولیت تا امروز سعی من بر این بوده که به آموزش و پرورش به عنوان زیرساخت اصلی توسعه نگریسته شود و سرمایه گذاری های امروز نیز در طول ۱۰ تا ۱۵ سال آینده نتیجه خواهد داد و ان شاءالله شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.