غبارروبی مقبره حضرت آیت الله شهید صدوقی

همزمان سالگرد شهادت حضرت آیت الله صدوقی مقبره ایشان عطر افشانی و غبارروبی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، همزمان با سالگرد شهادت شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی امام جمعه فقید یزد در مراسمی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد و حجت الاسلام محمد صدوقی یاد و خاطره آن شهید گرامی داشته شد.

در این مراسم رئیس بنیاد شهید استان یزد و جمعی از همراهان با حضور در مسجد روضه‌ی محمدیه ضمن قرائت فاتحه و غبار روبی، با نثار شاخه گل به مقام شامخ آن شهید ادای احترام کردند.

مراسم بزرگداشت شهادت سومین شهید محراب هر سال با حضورجمعی از مردم انقلابی یزد برگزار می‌شد که امسال به علت شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری این مراسم نیست.

شهید آیت اللّه شیخ محمد صدوقی، سومین شهید محراب، نماینده امام و امام جمعه یزد بود که عبادتگاه جمعه‌های یزد را با نور خویش منور می‌ساخت.

او در روز جمعه دهم رمضان ۱۴۰۲ (مطابق با یازدهم تیرماه ۱۳۶۱) پس از اقامه نماز جمعه به دست منافقان به شهادت رسید و خون پاکش محراب را گلگون نمود و این همان معراج به سوی اللّه بود که او آرزویش را داشت و بار‌ها از خدا خواسته بود.

آن پرهیزگار خطاب به دشمنان اسلام و نظام اسلامی چنین گفته بود: به فرض آن که مرا ترور کردید چه می‌شود؟ مرغابی را از آب می‌ترسانید؟

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار