سرهنگ تقی کبیری گفت: باران موجب لغزندگی راه‌های استان سمنان شده که از رانندگان می‌خواهیم از تردد بی مورد در این راه‌ها بپرهیزند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به بارش باران، لغزندگی و کاهش دید افقی در راه‌های مواصلاتی استان، گفت: بارش شدید باران همزمان با ظهر یکشنبه سبب لغزندگی راه‌های استان شده لذا از رانندگان می‌خواهیم تا از تردد غیرضروری در محور‌های مواصلاتی بپرهیزند.

او با بیان اینکه در صورتی که رانندگان اجبار و الزام به تردد در جاده‌ها را دارند، می‌بایست مسائل ایمنی و احتیاط را مد نظر قرار دهند، بیان کرد: رانندگی در شرایط لغزندگی جاده ریسک مخاطرات را بالا می‌برد.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون کریدور تهران- مشهد در استان سمنان به خصوص حدفاصل شهر‌های غربی به دلیل بارش لغزنده است، بیان کرد: برخی دیگر از راه‌های استان به خصوص محور‌های مرتفع و کوهستانی و گردنه‌ها نیز همزمان با ظهر یکشنبه لغزنده هستند.

کبیری با بیان اینکه جلوگیری از بروز حوادث ناگوار با رعایت فاصله ایمن و نکات ایمنی میسر می‌شود، بیان کرد: اطمینان از سلامت خودرو، لاستیک‌ها، بخاری و شیشه پاک کن، همراه داشتن سوخت کافی، غذای خشک، اطمینان از سلامت چراغ‌ها و غیره در زمره مسائلی است که رانندگان باید در محور‌های لغزنده به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.