فرماندار شوشتر گفت: یکی از دغدغه‌های مهم کشاورزان تامین آب در فصل کشت است که باید تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز مشکلات اتخاذ شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پنبه دانه پور فرماندار شهرستان شوشتر گفت: نشست مشترک با مدیران امور آب و مدیر عاملان شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان با هدف بررسی مشکلات و چالش‌ها مربوطه در آستانه کشت تابستانه، مشکلات حوضچه‌های پرورش ماهی و چاه‌های آب در سطح شهرستان شوشتر برگزار شد.

او با بیان اینکه شوشتر یکی از قطب‌های کشاورزی استان خوزستان است و باید زمینه رونق و توسعه این صنعت در شهرستان بیش از پیش فراهم شود، بیان داشت: یکی از دغدغه‌های مهم کشاورزان تامین آب در فصل کشت است که مدیران مربوطه باید تدابیری اتخاذ کنند که کشاورزان کشت خود را با آرامش خاطر انجام دهند.

پنبه دانه پور تصریح کرد: در این نشست، رویینیان مدیر امور آب شمال غرب خوزستان، مهدی پور مدیر امور آب شمال خوزستان، سعادت فر مدیر عامل شبکه‌های آبیاری ناحیه شمال خوزستان و کرمی مدیر عامل شبکه‌های آبیاری کارون بزرگ حضور داشتند.

وجود رودخانه‌های پر آب و همچنین شرایط آب و هوایی و اقلیمی در استان خوزستان سبب شده تا کشاورزی و تولید محصولات در انی استان رونق داشته باشد و به یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.