مدیر مخابرات منطقه خوزستان از بهره برداری پروژه‌های شبکه فیبر نوری و ارتقاء پوشش مخابراتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه‌ای با حضور اخلاق محمدیان مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان و معاونان تجاری و شبکه و مدیر شبکه دسترسی در سالن جلسات حوزه مدیریت مخابرات منطقه برگزار شد و در خصوص بهره برداری از پروژه‌های شبکه فیبر نوری و ارتقا پوشش مخابراتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این جلسات، به اهمیت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی حوزه صنعت اشاره کرد و گفت: علیرغم تحریم‌های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های مناسبی جهت ارتقا وضعیت صنعتی استان در دست انجام است.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در ادامه این جلسه اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال به نام جهش تولید و لزوم حمایت بیش از پیش، توسعه شبکه فیبر مخابراتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی با برنامه ریزی مناسب در سال جاری ایجاد خواهد شد و امکانات مناسبی در اختیار تولیدکنندگان و فعالین بخش صنعت قرار خواهد گرفت.

او بر همکاری همه جانبه مخابرات جهت تأمین نیاز‌های ارتباطی صنعتگران تأکید کرد و خواستار تسریع در اتمام طرح‌های در دست اقدام را خواستار شد.

در پایان این نشست مقرر شد تا تیم‌های کارشناسی عملیاتی طرفین ضمن ادامه عملیات‌های اجرایی توسعه شبکه فیبر، نظارت کارشناسی خود را به منظور تأمین اهداف مد نظر ارائه نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.