مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن گفت: ۷۰ درصد قطعات بتنی شبکه ریلی کشور در این کارخانه تولید می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،مصطفی معینی، مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن گفت: طول شبکه ریلی کشور ۱۴ هزار کیلومتر است که ۷۰ درصد قطعات بتنی آن توسط شرکت تراورس ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن افزود: این شرکت  یکی از سایت های تولید فرآورده های بتنی و دیوارهای پیش ساخته و بلوک های سیمانی  کشور است که قطعات بتنی راه آهن قزوین - رشت و مراغه - ارومیه در سال گذشته را تامین کرده است.

معینی با اشاره به تامین مالی و نقدینگی  این شرکت گفت: امیدورایم بتوانیم موضوع نقدینگی را رفع و در جهت تولید  گام های اساسی برداریم ضمن اینکه این کارخانه ظرفیت ۲ برابر تولید و اشتغالزایی را دارد.

او افزود : این کارخانه روزانه ۵۰۰ عدد تراورس تولید می کند و با توجه به اینکه امسال را مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری  کردند طبق برنامه در ۲ هفته آینده ظرفیت تولید ۲ برابر یعنی روزانه هزار عدد تراورس افزایش می دهیم.

مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن با بیان اینکه این شرکت یک هلدینگ با چهار ماموریت اصلی در کشور است، گفت : تولید فرآورده های بتنی مختص شبکه راه آهن درون و برون شهری از عمده فعالیت این مجموعه است دارای  چهار کارخانه تابعه در کرج ، اندیمشک ، شیرگاه مازندران و قزوین است.

معینی افزود: ویژگی دوم این شرکت داشتنم ماشین آلات اختصاصی و انحصاری در بخش ریلی و حمل و نقل جاده ای است که حدود  هزار دستگاه ماشین آلات دارد.

مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن گفت: این مجموعه  پشتیبان  اقتصادی بزرگی برای استان البرز و سایر مناطق کشور است.

این شرکت  بزرگترین کارخانه تولید تراورس بتنی آسیا است که بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل دارد.

منبع:خبرگزاری صدا وسیما 

انتهای پیام / خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.