استاندار البرز گفت: با افتتاح و بهره برداری پل قزل حصار در اوایل هفته آینده راه ارتباطی برای مردم این منطقه تسهیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان کرج و پل قزلحصار گفت:  پل قزل حصار حلقه اتصال راه‌های مهرشهر و اکبر اباد و .. کرج است و بیش از ۲۰ سال است که این پروژه اقدامات اولیه اش آغاز شده و متاسفانه به جهت مشکلات که موجود بوده تا کنون مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

شهبازی با بیان اینکه در نبود پل قزل حصار مردم این محدوده با مشکل جدی مواجه بودند، گفت: با افتتاح و بهره برداری پل قزل حصار در اوایل هفته آینده راه ارتباطی برای مردم این منطقه تسهیل می‌شود.

او افزود: در استان البرز ۵ پل جهت بهره برداری برای رفاه حال مردم داریم و با پیگیری‌های مجدانه‌ای که وزیرراه و شهرسازی و رئیس راه آهن کشور داشته اند با توجه به اهمیت موضوع هرچه زودتر به بهره برداری برسد. 

استاندار البرز در ادامه در خصوص افتتاح پروژه همت نیز گفت: پروژه همت به فضل الهی قبل از سال اگر بحث کرونا نبود امید بود با حضور رئیس جمهور افتتاح شود و امیدوارم قبل از پایان سال مشکلاتی که ویروس ایجاد کرده مانعی ایجاد نکند و بتوانیم این پروژه به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.