مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام از مشارکت مردم در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان، در پیامی اقشار مختلف مردم استان را به مشارکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب و کتابخوانی در دین اسلام از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌باشد که معجزه پیامبر اکرم (ص) در قالب کتاب خود مؤید و بیانگر این مسئله است و یکی از بهترین ابزار‌های سوق دادن افراد به سمت مطالعه، برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های مرتبط با کتاب و کتابخوانی است که خوشبختانه در چند سال اخیر، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اقدام به برگزاری «جشنواره کتابخوانی رضوی» به صورت گسترده نموده است، این جشنواره با معرفی زندگی و سیره ائمه معصومین (ع) به ویژه امام رضا (ع)، مصداق بارز فعالیت فرهنگی اثرگذار و مفید در کشور است و نیازمند همکاری دستگاه‌های فرهنگی و مشارکت حداکثری مردم، به ویژه نسل جوان است.

در ماه مبارک رمضان، از همه‌ی علاقه‌مندان و عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) انتظار داریم با بهره گیری از برکات و فیوضات معنوی این ماه، با شرکت پرشور و گسترده خود در این جشنواره معنوی، به اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فرهنگ کتابخوانی کمک کنند.

سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت:لازم به ذکر است مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا تاریخ ۹ خرداد ۱۳۹۹ تعیین شده است.

او ادامه داد:علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در بخش الکترونیک و دریافت فایل کتاب‌ها به سایت www.samakpl.ir یا www.razavi.iranpl.ir مراجعه و در صورت بازگشایی کتابخانه‌های عمومی به منظور شرکت در بخش مکتوب مسابقه و دریافت امانی کتاب‌های جشنواره، در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان حضور یابند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.