فرماندار چرداول از پیشبردی مناسب در جهت بالا بردن سطح علم، فرهنگ در چرداول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان وجمعی از پرسنل این نهاد با فتاحی فرماندار چرداول دیدار کردند.

فتاحی فرماندار چرداول در این دیدار با اشاره به زیرساخت‌های مطالعه و کتابخوانی در چرداول گفت: در سال گذشته اقدامات بسیار ارزنده‌ای در زمینه توسعه فضا‌های مطالعه با احداث کتابخانه‌های روستایی و ایجاد فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف انجام گرفت که نشانگر اهمیت دولت تدبیر وامید به گسترش فرهنگ مطالعه میباشد.

او ادامه داد:این شهرستان تعداد۶ باب کتابخانه عمومی فعال و۱ باب در حال ساخت دارد که این فضا‌ها میتواند پیشبردی مناسب در جهت بالا بردن سطح علم، فرهنگ و جلوگیری از آسیب‌های مختلف اجتماعی باشد.

سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام هم از عزم جزم این نهاد برای توسعه فضا‌های مطالعه وکتاب در نقاط محروم شهرستان چرداول خبرداد و گفت: در این شهرستان در زمینه احداث کتابخانه‌ها کار‌های بزرگی انجام شده است و امید میرود با تامین سهم نیم درصد شهرداری‌ها در زمینه کمک به زیرساخت‌های کتابخانه‌های عمومی بتوانیم اقدامات مناسبتری انجام دهیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.