مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: کرمان در بحث نیرو‌های انسانیِ خوش فکر، خلاق و ریسک پذیر، توانمند است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بازدید از ستاد مردمی مبارزه با بیماری کرونا متشکل از ورزشکاران و جوانان به مدیریت مسعود سلطانی (واقع در بلوار کشاورز، نبش کوچه ۱۴)، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان به درگاه عبودیت، از فعالیت ها، زحمات و تلاش‌های دو ماهه ستاد مردمی مبارزه با بیماری کرونا متشکل از ورزشکاران و جوانان به مدیریت مسعود سلطانی به واسطه‌ی ضدعفونی معابر، توزیع بسته‌های بهداشتی و ... قدردانی کرد.

کرمان و نیروی انسانی خلاق و ریسک پذیر

او با اعلام اینکه هم اکنون کشور شرایط خوبی در بحث شیوع ویروس کرونا ندارد، افزود: باید شیوع این بیماری به نقطه‌ی صفر برسد، چرا که حتی اگر یک گزینه مبتلا هم در کشور بماند احتمال شیوع دوباره وجود دارد.

کرمان و نیروی انسانی خلاق و ریسک پذیر

پاریزی تصریح کرد: از سوی دیگر خیلی از افراد آبرومند و بسیاری از مشاغل جامعه از بیماری کرونا آسیب دیده اند و هنوز اقتصاد نتوانسته به چرخه خود برگردد.

کرمان و نیروی انسانی خلاق و ریسک پذیر

او بیان داشت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، بحث "همت جوانانه و کمک مومنانه" در ماه مبارک رمضان مطرح بود که خوشبختانه استان کرمان در حوزه ورزش و جوانان با همت دسته جمعی همه به ویژه سمن‌های جوانان و ورزشکاران دارند فعالیت می‌کنند که این افتخاری هم برای اداره کل ورزش و جوانان در حوزه NGO‌های زیرمجموعه و هم در بحث کل استان کرمان است.

کرمان و نیروی انسانی خلاق و ریسک پذیر

پاریزی بیان داشت: استان کرمان باید مانند سنوات گذشته در مسائل اینچنینی پیشگام باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز امیدواری کرد: به زودی زود از این مرحله گذر کنیم و دوباره همه چیز به حالت عادی برگردد.

کرمان و نیروی انسانی خلاق و ریسک پذیر

پاریزی خطاب به اعضای ستاد مردمی مبارزه با کرونا گفت: قطعاً ما هم در کنار شما هستیم و هر کمکی از دستمان بر بیاید دریغ نمی‌کنیم تا ما هم در این کار خیر شریک باشیم.

کرمان و نیروی انسانی خلاق و ریسک پذیر

او با آرزوی توفیق برای دست اندرکاران این ستاد و ضمن اعلام اینکه چیزی غیر از عشق پشت این کار نیست، صمیمانه از همه قدردانی و آرزوی امیدواری کرد: در کنار هم بعد از ویروس کرونا کار‌های تعاملی بهتری در حوزه‌های مختلف در بحث ورزش و جوانان داشته باشیم که این ظرفیت‌ها وجود دارد.

کرمان و نیروی انسانی خلاق و ریسک پذیر

پاریزی افزود: کرمان در بحث نیرو‌های انسانیِ خوش فکر، خلاق و ریسک پذیر توانمند است و این جای شکر دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.