یک بهیار کلورادویی که داوطلبانه برای کمک به درمان بیماران مبتلا به کرونا به نیویورک رفته بود، بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، یک بهیار کلورادویی که برای کمک به بیماران مبتلا به ویروس کرونا به نیویورک آمریکا رفته بود، بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داد.

این مرد ۶۶ ساله اهل کلورادو به صورت داوطلبانه و برای کمک به بیماران مبتلا به ویروس کووید-۱۹ به نیویورک آمریکا رفته بود، اما خود جانش را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داد.

خانواده این مرد کلورادویی در بیانیه‌ای گفتند: «قلبمان آکنده از درد شد زمانی که متوجه شدیم پدر و پدربزرگ عزیزمان، پاول کری، آخرین فردی است که تا این لحظه بر اثر کرونا جان خود را از دست داده است. خانواده ما از رفتن او از میان ما ناراحت است و می‌دانیم تمامی دوستان و آشنایان او برایش دلتنگ خواهند شد.»

این مرد که در یکی از آمبولانس‌های کلورادو کار می‌کرد علی‌رغم بالا بودن سن و خطر بالای ابتلای کرونا،  به طور دارطلبانه به نیویورک، که بیشترین آمار مبتلایان در آمریکا را دارد، رفته تا به بیماران مبتلا به کرونا کمک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
بايد يه خيابون به اسمش كنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا خودش بهش اجر بده اما میشه بنویسید چند تا خبر درمورد دواطلبینی که درکشورمون فوت شدند نوشتید
آخرین اخبار