امام جمعه شهرکرد گفت: باید جمع خانوادگی به پایگاه معنویت و اخلاص تبدیل شود.

جمع خانوادگی به پایگاه معنویت و اخلاص تبدیل شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیام جمعه این هفته با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن مساجد و پایگاه‌های دینی گفت: در این ایام، هر خانه به یک مسجد یا پایگاه دینی تبدیل شود.

او افزود: در ماه مبارک رمضان امسال مانند سال‌های گذشته در اجتماعات با شکوه این ماه و برگزاری مراسم‌ها در مساجد، نمی‌توانیم شرکت داشته باشیم، اما باید بدانید که شعائر دینی تعطیل بردار نیست.

نکونام اظهار داشت: باید جمع خانوادگی به پایگاه معنویت و اخلاص تبدیل شود و همه در این ایام به فکر آسیب دیدگان از ویروس کرونا و نیازمندان باشند.

او با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه در جامعه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری اضافه کرد: این رزمایش یکی از عرصه‌های جهاد در راه خداست که دشمن را تحقیر می‌کند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: امروز همه گروه‌های جهادی و دستگاه‌های کشوری و اقشار مختلف کشور مانند دوران هشت سال دفاع مقدس به میدان آمدند تا در این جهاد بزرگ و یاری رساندن به نیازمندان سهیم باشند.

نکونام با اشاره به خطبه شعبانیه و اهمیت باورمندی به معاد که موجب تقویت سلامت اخلاقی، تزکیه نفس، سلامت اجتماعی و تقویت عبودیت در فرد می‌شود، گفت: دنیا محل بلاست و ارزش‌های انسانی در آن جایگاهی ندارد و باید به معاد و قیمت توجه ویژه شود.

او با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری که یک عارف و عالم و خدوم بود و نگاه به علم را در کشور جهت داد، افزود: معلمان در جامعه نقش کلیدی در توسعه فرهنگ و علم دارند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار