امام جمعه شهرکرد گفت: مردم می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد حضور پیدا کنند.

حضور مردم در مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیام جمعه گفت: فاصله اجتماعی به معنای تعطیل کردن شعائر دینی نیست، مردم می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد حضور پیدا و عبادت کنند.

او با تأکید بر اینکه مردم نباید توقع برگزاری نماز جماعت را در مساجد در شرایط کنونی داشته باشند، افزود: باید به قوانین ستاد کرونا احترام گذاشت و نماز را به صورت فرادی خواند.

نکونام اظهار داشت: اخلاق‌محوری، روزه‌دار واقعی بودن، تلاوت قرآن، صله‌رحم به روش‌های مختلف، خودمراقبتی، یتیم‌نوازی، جبران گذشته با توبه، خضوع در برابر خداوند، افطاری دادن، خودداری از مردم آزاری، احترام به بزرگترها، رحم به کودکان، عمق‌بخشی با پیوند به پیامبر و اهل‌بیت از طریق ذکر صلوات از نکات مهم تأکید شده توسط پیامبراکرم (ص) در خطبه شعبانیه می‌باشد.

او اضافه کرد: امسال باتوجه به شرایط حاکم بر کشور و شیوع کرونا ویروس وظیفه ما حفظ فاصله اجتماعی برای کمک به کادر درمان و سلامت مردم است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
مگه نگفتن مساجد تعطیل بشه فعلا . مثل اینکه هر کی قانون خودشا داره
آخرین اخبار