استاندار کرمانشاه گفت:هم اکنون روزانه ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار ماسک در استان تولید می‌شود، همچنین در تولید مواد شوینده و ضد عفونی کننده نیز به خودکفایی رسیده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست مجازی روز معلم گفت: در اوایل اسفند حتی یک واحد تولید ماسک در استان وجود نداشت و مراکز درمانی نیازمند روزانه ۳۰۰ هزار ماسک بودند که این تعداد از تهران وارد می‌شد، ولی هم اکنون روزانه ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار ماسک در استان تولید می‌شود، همچنین در تولید مواد شوینده و ضد عفونی کننده نیز به خودکفایی رسیده ایم.

او با تبریک روز معلم گفت: امیدوارم بتوانیم شیوه و اسلوب استاد گرانقدر شهید مطهری را در پیش بگیریم.

او ادامه داد: بحران کرونا یکی از چالش‌های بزرگ در سطح جهان و کشور است که ما می‌توانیم از دل این بحران‌ها فرصت‌هایی ایجاد کنیم همانطور که در بحران زلزله این کار را انجام دادیم.

بازوند افزود: با مدیریت خوب دانشگاه علوم پزشکی و دیگر سازمان‌ها و ارگان‌ها هم اکنون وضعیت استان ما به نسبت بهتر از دیگر استان‌ها است، اما نباید مغرور شویم، کرونا همیشه در کمین است و مردم باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

او گفت: در سال ۹۹ باید دو موضوع مد نظر قرار گیرد، یکی مدیریت پسا کرونا و تاثیرات کرونا در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی و نحوه برخورد با این چالش‌ها و دیگری جهش تولید است که امسال توسط مقام معظم رهبری به این نام مزین شد که این امر نیز نیازمند ابزار‌های زیادی است که با محوریت دانایی شکل گیرد و قطعا اساتید و نخبگان پیش قراولاون این دانایی هستند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.