استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند.

کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد و شکوفایی هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی «هفته کارگر» و «روز جهانی کارگر» را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

کارگران بازوان حرکت جامعه به سوی رشد، تعالی و شکوفایی می‌باشند و بی‌شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی کشور به برکت ایثار و مجاهدت این قشر جامعه می‌باشد.

کارگران عزیز از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون همواره به عهد خود با انقلاب و آرمان‌های نظام وفادار بوده و در تحقق اهداف جمهوری اسلامی و آبادانی و پیشرفت اقتصادی کشور نقشی بی بدیل داشته و امروزه نیز در راستای تحقق شعار «جهش تولید» کمر همت بسته اند.

در شرایط فعلی هم که شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های اقتصادی را تحت تأثیر قرار داده، کارگران اجازه نداده‌اند چرخ‌های تولید متوقف و کشور دچار کمبود شود؛ این امر مجددا اهمیت کارگران و ایثارگری آنان را به نمایش گذاشت.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه کارگران متعهد، سختکوش و پرتلاش استان چهارمحال و بختیاری و با ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه اقتصادی، فرا رسیدن روز کار و کارگر را به جامعه بزرگ کارگری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: کارگران ، پیام تبریک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار